ארץ היין בטלוויזיה: יקבי רמת הגולן מעלים לראשונה קמפיין טלוויזיוני בהשקעה של 1.5 מיליון ₪

יקבי רמת הגולן יצאו בשנה שעברה במהלך אסטרטגי שיווקי לזהות מותגית חדשה המבוססת על נכסיות המותג באיזור הגידול – רמת הגולן. מטרת המהלך לחזק את יקבי רמת הגולן כמותג מטריה רעיוני

יקבי רמת הגולן עולים לראשונה, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע, בקמפיין טלוויזיוני תחת הקונספט "יקבי רמת הגולן – ארץ היין", בהיקף השקעה של 1.5 מיליון ₪. הקמפיין יעלה בתחילת חודש מרץ בערוצים 2 ו- 10.

יקבי רמת הגולן יצאו בשנה שעברה במהלך אסטרטגי שיווקי לזהות מותגית חדשה המבוססת על נכסיות המותג באיזור הגידול – רמת הגולן. מטרת המהלך לחזק את יקבי רמת הגולן כמותג מטריה רעיוני אשר מקרין ערך לכול תתי המותגים הפועלים תחתיו: ירדן, גמלא וגולן.

לדברי בנצי אלישע, מנהל השיווק של יקבי רמת הגולן: "בכל מחקר שיווקי שערכנו, מצאנו שאחד הנכסים הבולטים של יקבי רמת הגולן הוא מיקום אזור הגידול (טרואר)– רמת הגולן. הטרואר הייחודי של רמת הגולן נחשב נכס מנצח בקרב אנשי יין בארץ ובעולם כולו. לכן בחרנו לבסס את האסטרטגיה התקשורתית על הנכס הייחודי שיש רק לנו".

עוד מוסיף אלישע: "היקב מייצג בעיני צרכני יין מתוחכמים את היין הישראלי הטוב – איכותי ויוקרתי, ואנו מאמינים כי הוא יכול לספק הילה לא מבוטלת למותגי המשנה במטרה להגיע לזהות ברורה של הערכים אותם היקב מייצג: ישראליות, שורשיות, איכות נדירה, וגאווה מקומית אל מול בינלאומיות".

יקבי רמת הגולן נוסדו ב- 1983 ונחשבים כחוד החנית של תעשיית היין האיכותי בישראל. היקב מייצר יינות שולחניים איכותיים מכ-20 זנים, תחת הסדרות ירדן, גמלא וגולן.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר