אשכול ענבים – שחקן חדש בתחום הקייטרינג

קייטרינג אשכול ענבים נותן מענה ויחס אישי לכל אירוע. החברה משתמשת בחומרים טריים בלבד, ושמה דגש על עיצוב, שירות ובישול פרפקציוניסטי

חברת הקייטרינג "אשכול ענבים" הוקמה על ידי השף אבנר פרידמן, אשר למד את אמנות הבישול וההסעדה בפריז בבית הספר lesigny ecole de cuisine, ועבר מספר קורסים ללימודי בישול מתקדמים בבית הספר למלונאות והסעדה "תדמור" בהרצליה פיתוח.

לאחר שסיים את לימודיו חשב אבנר כיצד יוכל לצבור נסיון אמיתי, מהחיים, על מנת שיוכל לעסוק וליצור באהבה עבור לקוחותיו את כל אשר יחפצו באוכל.
אבנר לקח את חפציו ונסע לצרפת ולאנגליה, מדינות בעלות אופי קולינרי אמיתי
במסעותיו הגסטרונומייםם ובביקור באלפי מסעדות ואירועים, טעם אבנר, הריח, חש והפנים את תרבות האוכל, והחל לעבוד בחברת קייטרינג נחשבת בשם l'aubergine ובמסעדת שף בפריז, ואף עבד כסו שף במסעדת gascogne בלונדון.

כשסיים אבנר את מסעותיו הקולינריים בצרפת ואנגליה הרגיש כי הגיע הזמן להתמסד בארץ מולדתו, חזר ארצה ולקח לבעלותו את "נקטרין", המסעדה וחברת הקייטרינג אותה ניהל במשך 7 שנים מוצלחות ופוריות. מנה של אבנר בטמלה
במקביל לפתיחת שתי טורטיות בחולון וברחובות וניהול תפעולי של בתי אירועים, היה אבנר גם יועץ קולינרי עסקי במסעדות שונות, ואף שימש כקייטרר אישי של שגרירויות שונות כגון שוודיה, מקסיקו והקונסוליה האמריקאית.

בהמשך פתח את קפה המסעדה cafe’ tamela בתל אביב, אשר זכתה לשם טוב, ולאחר שמכר את המסעדה פתח לאחרונה את קייטרינג אשכול ענבים – חברת קייטרינג הנותנת מענה לכל סוגי הארועים: חתונות, בר מצוות, ימי הולדת, כנסים, אירועי חברות, הפקות מוזיקליות וכו'.

לדברי אבנר, יש הבדל גדול בין קייטרינג למסעדה: "קייטרינג זו אופרציה אחרת. מתכוננים יותר, כל ארוע הוא הפקה שלמה המתחילה מספר ימים לפני הארוע. יש בכך הרבה יותר אדרנלין", הוא אומר.
 
קייטרינג אשכול ענבים נותן מענה ויחס אישי לכל אירוע. החברה משתמשת בחומרים טריים בלבד, ושמה דגש על עיצוב, שירות ובישול פרפקציוניסטי.

אשכול ענבים – קייטרינג והפקות אירועים
אבנר פרידמן, טל. 054-2564311
www.eshkolanavim.com
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר