אשת השיווק של אפריל 2019: יפעת סטאל מנהלת השיווק של am:pm

הצלחת מהלכים לבידול המותג כמוביל שוק והפיכתו לאייקון של סגנון החיים התל-אביבי. צילום מדף הפייסבוק
יפעת נבחרה בזכות הפיכתam:pm לאייקון תל אביבי ומיצובו כמותג הקמעונאי היחיד שמחובר לסגנון החיים התל-אביבי

איגוד השיווק הישראלי בחר ביפעת סטאל, מנהלת השיווק של am:pm, לאשת השיווק של אפריל 2019, בזכות הצלחת מהלכים לבידול המותג כמוביל שוק והפיכתו לאייקון של סגנון החיים התל-אביבי. יפעת היא מנהלת השיווק של am:pm מזה כשבע שנים. לפני כן שימשה כמנהלת השיווק של כרמית ממתקים, מנהלת תחום שלושת האופים בחברת נטו סחר, ומנהלת תחום ויטה וקצפות ריץ' בחברת ויטה פרי הגליל. עשור לאחר שהמציאה, למעשה, קטגוריה צרכנית חדשה- מכולת שכונתית שפתוחה 24/7, מצאה am:pm את עצמה בשוק רווי תחרות וחסר בידול. בעוד שמרבית המותגים המתחרים הבליטו את עניין המחיר, השירות או לחילופין את הפורטפוליו הצרכני הרלוונטי לקהל היעד שלהם, am:pm העמידה במרכז את החיבור לסגנון החיים העירוני התל-אביבי.

יפעת סטאל. צילום ערן מילוא
יפעת סטאל. צילום ערן מילוא

על מנת לשמר את המעמד האייקוני של חיבור לסגנון החיים התל-אביבי, החלה החברה במהלך ארוך טווח הכולל פעילות שיווקית  שמחברת בין הזירות הדיגיטליות, נקודות המכירה והצרכנים, אשר באה לידי ביטוי ב-שלושה רבדים: אישיות מותג מבודלת, ייחודית ועוצמתית. המותג יצר עטיפה רגשית לחוויית הקנייה, המספרת את הסיפור האותנטי של קהל היעד. הוא המציא חווית צריכה אורבנית חדשה, איכותית ועדכנית, שלא ניתן להשיג במקום אחר, עם פיתוח שירותים ומוצרים הממותגים תחת מותג am:pm ומעניקים פתרונות מועילים וחווייתיים לבעיות מוכרות. למשל: "קופסאות הצלה" – קופסאות אוכל רב שימושיות עבור רווקים שנוסעים לארוחות חג אצל ההורים, ורוצים לחזור הביתה עם אוכל להמשך השבוע, מוצרים לים כמו ים:פם – ערסל מים. הופקו קמפיינים ומהלכים דיגיטליים מעוררי שיחה, שמטרתם לתת מענה רחב ועכשווי לחיים האורבניים בעיר, וביניהם: יתנה נחסות ראשית למרוץ הלילה של תל אביב, עם סרטון קמפיין שהפך לוויראלי והגיע ל-6.2 מיליון צפיות. כמו כן מתיחת 1 באפריל במסגרתה הכריזה הרשת שבקרוב תתחיל למכור עוגיות חשיש בסניפי תל אביב, סרטון RTM לפרסומת של עומר אדם ובזק – "לילה טוב" במקום בוקר טוב ועוד.

צילום מדף הפייסבוק
צילום מדף הפייסבוק

התוצאה: הודות לשפה התקשורתית הצליחה הרשת למצב עצמה כמותג שמגדיר לתל-אביבים מהי תל-אביביות, חזרה להיות המובילה בקטגוריה וחלק בלתי נפרד מסגנון החיים האורבני של תל-אביב, וכן התבססה כרשת שמייצרת טרנדים. פי 6 יותר תל-אביבים בחרו את am:pm כרשת המועדפת עליהם, 84% מהתל-אביבים סבורים שהמותג מייצג את תל-אביב (עלייה של 25% משנת 2015). גם מבחינת היקף המכירות נהנה המותג מקפיצה משמעותית במספר הצרכנים שרכשו בסניפי הרשת. על הפעילות זו זכתה am:pm ב- 2018 בפרס אפי ארד בקטגוריית הקמעונאות.

מנימוקי ועדת השיווק: "באמצעות פעילויות שיווקיות אמיצות וחכמות שכולן תולדה של מחקר והיכרות מעמיקה ומתמדת של קהל היעד, הצליחה יפעת סטאל לייצר עבור am:pm בידול משמעותי. מעוד רשת מרכולים הפתוחה 24/7, הצליחה am:pm להמציא עצמה מחדש כמותג לייף סטייל, ולהפוך למותג המועדף בקרב תל-אביבים ולחלק בלתי נפרד מסגנון החיים התל אביבי, אשר בעזרתו צרכנים יכולים לבטא את סגנון החיים הייחודי והאטרקטיבי שלהם".

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר