אשת השיווק של דצמבר: סיגל שילוני, מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס

סיגל שילוני אחראית להשקה המחודשת של דנונה, שהחזירה למותג את השליטה בשוק היוגורט, הצלחה שהיתה מרכיב מרכזי בצמיחה בת 10% שרשמו מחלבות שטראוס ב-2006

איגוד המפרסמים בחר בסיגל שילוני, מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס, כאשת השיווק של דצמבר.
סיגל שילוני אחראית להשקה המחודשת של דנונה, שהחזירה למותג את השליטה בשוק היוגורט, הצלחה שהיתה מרכיב מרכזי בצמיחה בת 10% שרשמו מחלבות שטראוס ב-2006.

לאחר ההצלחה של דנונה, ושל הקטגוריה החדשה שהושקה: אקטימל, שחוצה השנה את רף מאה מיליון השקלים, הובילה סיגל שילוני את החזון של "לחולל שינוי בהרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי למען שיפור איכות חייו". כיוון אסטרטגי זה התבטא בהשקה של 150 מוצרים חדשים, ביניהם מותג מצליח נוסף במשפחת דנונה: אקטיביה, שהוא, לדבריה, היוגורט הנמכר ביותר כיום בישראל (50 מיליון ₪ ב-2006), תוך שהוא מכניס צרכנים חדשים לקטגוריה. דוגמה נוספת לחדשנות יוצרת-ערך הייתה השקת דנונה משקה- בוקר.

"למדנו את הרגלי הצריכה של הבוקר וזיהינו ואקום אמיתי המהווה הזדמנות עסקית עבורנו. פיתחנו מוצר שישתלב באורח חייו האקטיבי של הצרכן, הממהר בבוקר אך מחפש תזונה נכונה וזמינה". (ההשקה הוכתרה כמהלך השיווקי המצטיין של השנה וזכתה בפרס ה-Grand Effie).
המכירות של מחלבות שטראוס הסתכמו ב-2006 ב-1.4 מיליארד ₪.

סיגל שילוני, נשואה לאורן ואם לשלושה בנים, בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק בינלאומי מארה"ב, עבדה שמונה שנים בחברת תמ"י – היום חלק מיוניליוור – במהלכן השיקה בארץ את המותג קנור, ולאחר מכן ניהלה את תחום דגני הבוקר של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר