אתר אינטרנט חדש לחברת הייעוץ הקולינרי של זיו אייל

זיו מספר כי ההחלטה להקים את החברה הגיעה כמו אצל רבים וטובים אחרים מתוך שנים של ריצות מאבקים והתמודדויות שנתקל בהם כל מי שמקים עסקים בתחומי המזון והאירוח

חברת הייעוץ הקולינרי של זיו אייל חונכת אתר אינטרנט חדש בכתובת www.ziveyal.com

זיו אייל אומר כי מסעדות ובתי קפה הפסיקו מזמן להיות רק מקומות של אוכל ומשקאות: "קונספטים ועיצובים, לצד תודעת שרות מפותחת, תפריטים מתחלפים ושימוש בחומרי גלם משובחים, הם רק חלק ממגוון האתגרים הניצבים בפני מי שמבקש לפתוח מסעדה או בית קפה. הידע והניסיון הרב שברשותנו יסייעו לנו לקשור עבורכם את כל החוטים, לעקוף מכשולים, להיות חדשניים ולקשר אתכם
עם טובי בעלי המקצוע והספקים,.

זיו מספר כי ההחלטה להקים את החברה הגיעה כמו אצל רבים וטובים אחרים מתוך שנים של ריצות מאבקים והתמודדויות שנתקל בהם כל מי שמקים עסקים בתחומי המזון והאירוח.
"ההבנה כמה כסף ומפחי נפש היינו יכולים לחסוך אם היה בידנו לפני שנים הידע שמצוי ברשותנו כעת, הביאה אותנו לרצון לשתף אחרים בידע שנצבר, וללוות יד ביד את האמיצים שביניכם להצלחה שבדרך. עדיין לא שבענו מלראות שוב ושוב איך חלום קורם עור וגידים והופך למציאות", מוסיף אייל..
ההבנה של מורכבות עולם המזון הביאה אותנו לבניית מודל שיאפשר עבודה עם מיטב אנשי המקצוע בארץ, החל מיועצי תכנון מטבחים ואדריכלים, וכלה בספקי מזון נבחרים. לכל לקוח נבנית תוכנית עבודה, ובנוסף מוצמד לה מלווה אישי לתקופת ההקמה וההרצה".

תחומי הפעילות של החברה של זיו אייל הם הקמת מסעדות ובתי קפה, בניית תפריטים, טיפול והכשרת כוח אדם, ליווי וייעוץ לעסקים קיימים, שירותי ייעוץ לענף הארועים.

בצוות המוביל:
• זיו אייל – מנהל ובעלים.
זיו אייל חי את עסקי המזון מזה 20 שנה. נייונו העשיר כולל הקמה וניהול של גני אירועים בתי קפה ומסעדות. חלקם בבעלותו,ואחרים בבעלות תאגידים או גופים פרטיים.
זיו כותב לעיתונות המזון המקצועית ומנהל את פורום האוכל באתר "אכול ושאטו".
בנוסף הוא מעביר קורסים וסדנאות להקמת עסקי מזון במסגרת מט"י ובמסגרת מרכז ההדרכה של החברה.

• אורנית אבידן
אורנית הגיעה לעיסוק בתחום מתוך אהבה גדולה לאוכ,ל מסעדות ובתי קפה.
לאחר שלמדה את התחום בשנים של עבודה ברשת מסעדות ג'ירף בתפקידי ניהול שונים, ניהלה במשך מספר שנים את בית הקפה המצליח מובינג בת"א, והחלה ללוות באופן אישי מסעדות ובתי קפה תוך התמחות בכתיבת נהלי עבודה ויישומם.

• נועה איל – קונדיטורית ומנחה
בתום לימודי קונדיטוריה השתלבה נועה בעבודה בבתי קפה כקונדיטורית, ובמהרה פתחה עסק משלה.
נועה מלווה ומייעצת עסקים מתחום הקונדיטוריה, ובונה תפרטים לאירועים מסעדות ובתי קפה.

מנחים ואנשי מקצוע נוספים מגוייסים מתחומי אדריכלות, בטיחות, תכנון מטבחים, עיצוב פנים.

www.ziveyal.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר