אתר אינטרנט חדש לחברת השיווק טרואר ארץ גפן

כפי שנכתב בדף הבית של האתר: לטעום ולהריח עדיין אי אפשר באינטרנט, אבל חוץ מזה, חנות יין זו מרכזת את כל המידע שמאפשר להזמין יין ישראלי משובח ישירות הביתה, ממיטב תוצרת יקבי הבוטיק

חברת טרואר ארץ גפן, חונכת אתר אינטרנט מעוצב ובנוי היטב – www.terroir.co.il, ובו מידע רב על החברה, היקבים והיינות אותם היא משווקת, ואפשרויות רכישה מקוונות או מסורתיות.

היקבים אותם משווקת טרואר הם: אסנס, בוסתן המשושים, בן חנה, בן שושן, גבעון, טפרברג, מישר, נחשון, נשאשיבי, עגור, פסגות, קדיתא, רד פואטרי, ושורק. הקלקה על לוגו היקב מכניסה את הגולש לתיאורו.

כפי שנכתב בדף הבית של האתר: לטעום ולהריח עדיין אי אפשר באינטרנט, אבל חוץ מזה, חנות יין זו מרכזת את כל המידע שמאפשר להזמין יין ישראלי משובח ישירות הביתה, ממיטב תוצרת יקבי הבוטיק.

חברי מועדון הלקוחות של טרואר נהנים ממבצעים והנחות, ומקבלים עלון מידע שוטף באמצעות הדואר האלקטרוני.

טרואר אומרת כי חנות היין המקוונת שלה מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר, ולמרות זאת, מי שאינם חשים בנוח לבצע הזמנות ישירות באתר, מוזמנים להשאיר את הפרטים שלהם, ובשיחת טלפון תושלם ההזמנה.

ושוב נצטט מדף הבית של אתר טרואר: "אז קחו כוס יין, שבו בנחת, והצטרפו אלינו לסיור מרתק ברחבי הארץ בין כרמים, גפנים, יקבים ואנשים מופלאים, שעושים ימים כלילות לייצר יין בוטיק באיכות הגבוהה ביותר".


www.terroir.co.il


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר