אתר אינטרנט חדש ל – דורות – מוצרי שום ותיבול

האתר כולל מידע רב ומתכונים להכנת מתאבנים, פסטה, דגים, עוף, בשר ומאכלים מיוחדים

"דורות – מוצרי שום ותיבול", יצרנית מוצרי השום המובילה בישראל, חנכה אתר אינטרנט חדש שכתובתו: www.dorot.co.il באתר, שהחליף את האתר הישן של דורות, מופיעה סקירה על תהליכי הייצור של מוצרי דורות, מוצרים לשוק הפרטי והמוסדי, טיפים בנושאי תזונה וערכו הבריאותי של השום ומתכונים מומלצים על בסיס מוצרי החברה.

באמצעות האתר ניתן להצטרף למועדון הלקוחות של "דורות – מוצרי שום ותיבול", לקבל באופן קבוע ללא תשלום את עיתון "זמן השום" שמוציאה דורות אחת לרבעון ולהנות מעדכונים על מבצעים מיוחדים ומוצרים חדשים.

על מנת להקל על חובבי הבישול מחולקים המתכונים על פי קבוצות מאכלים: מתאבנים, פסטה, תוספות למנה עיקרית, דגים, עוף, בשר ומאכלים מיוחדים.

האתר כולל מידע מפורט על ההיסטוריה של מוצרי "דורות – מוצרי שום ותיבול" ומידע על ערכם התזונתי של המוצרים בהם המגשיות הקפואות של שום, ג'ינג'ר, בזיליקום, פטרוזיליה, כוסברה ושמיר וכן צנצנת שום כתוש ו"ראשום" בהכשר בד"צ.

מגשיות דורות מצטיינות בדרך הכנתן היחודית השומרת במידה גבוהה על הערכים התזונתיים של המוצרים. השום ועשבי התיבול אינם עוברים תהליך של בישול או חליטה טרם ההקפאה ולא מתווספים אליהם חומרים משמרים. הם נשמרים בהקפאה עד 18 חודש וניתן להשתמש בכל פעם במנה אחת לאחר הפשרה קצרה.

חלק נפרד באתר מוקדש למוצרים המיועדים לשוק המוסדי – למסעדות, בתי מלון, שירותי קיטרינג ומטבחים גדולים. לשוק המוסדי מוצעים מארזים גדולים ממוצרי דורות: שיני שום קלופות, עשבי תיבול קצוצים, ג'ינג'ר קצוץ ושום כתוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר