אתר האינטרנט "הפסגה" משווק חדרי אירוח יוקרתיים

מדריך "הפסגה" מציג כ- 80 מתחמי אירוח העומדים בדרישות המחמירות של בעלי האתר, כאשר המיקוד הוא לאזור צפון הארץ ובשלב ג' של הפיתוח יתרחב לאזורי הארץ השונים. יזמי האתר: הקהל מחפש אתר אמין ומוכן לשלם על מוצר בעל איכויות גבוהות

אתר הפסגה – www.hapisga.co.il – המדווח על אלפי כניסות ליום, שחנך את שלב ב' של פיתוח האתר, מתמחה בהצגה ושיווק של אתרי נופש יוקרתיים ברמת גימור גבוהה.
יזמי האתר: גלעד שוורצמן, יותם הופמן וארז מירב, אומרים כי האכזבות הרבות של נופשים מאופן הצגת יחידות האירוח באינטרנט, אשר פעמים רבות אינה תואמת את המציאות, הן שזירזו את פיתוח שלב ב' של האתר ובמרכזו מערכת המדרגת את הצימרים על פי ביקורות הגולשים. האתר מציג חדרי נופש יוקרתיים ותכנים ייחודיים ומפורטים במיוחד, דבר המקנה לו מעמד מכובד בקרב הגולש המתעניין בנופש זוגי איכותי.

מדריך "הפסגה" מציג כ- 80 מתחמי אירוח העומדים בדרישות המחמירות של בעלי האתר, כאשר המיקוד הוא לאזור צפון הארץ ובשלב ג' של הפיתוח יתרחב לאזורי הארץ השונים.
בנוסף ליחידות האירוח ומלונות הבוטיק, מתפרסים תכני האתר לתחום טיפולי גוף-נפש (במסגרת "חלומות" טיפול במגע), הסעדה איכותית ומוקדי בילוי המתאימים לזוגות.

מדריך "הפסגה" מציג תנאי קבלה נוקשים לחדרי הנופש והצימרים המעוניינים להיות חלק מהמאגר. יחידות הנופש מוצגות באתר באור אמיתי: ללא ריטושים בתמונות וללא הסתרת מידע. כתבות וידאו משלבות ראיון עם המארחים, הנשאלים ומספרים בגלוי על יתרונותיו וחסרונותיו של המקום.

כחלק מתפיסת האתר, הדיווחים וביקורות הצימרים שקופים לחלוטין לגולש. יתרה מזו: דירוג הצימרים נקבע ע"י הגולשים עצמם, הודעות שליליות המכילות ציונים נמוכים אינן נמחקות מהפורום ומוצגות בגלוי בכרטיסו הפנימי של הצימר.

כל אתר נופש המבקש להיחשף במדריך "הפסגה" נבדק בשטח ע"י מבקר מקצועי מטעם האתר לפי הסטנדרטים הבאים: אירוח לזוגות בלבד, מיקום איכותי, פרטיות גבוהה ביחידה ובמרפסת, נוחות היחידות במהלך השהות, רמת גימור ואבזור גבוהה מאוד, ג'קוזי זוגי ומעלה, מזרן אורטופדי, בקרת אקלים, הקפדה על רמת ניקיון ותחזוקה גבוהה לאורך זמן, נוף וכד'.

www.hapisga.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר