אתר האינטרנט של משרד התיירות יהפוך לפורטל התיירות של ישראל

משרד התיירות החליט להפוך את אתר האינטרנט של המשרד לפורטל התיירות של מדינת ישראל. במסגרת זו פרסם המשרד מכרז למתן שירותי תוכן, בו זכתה חברת מפה- מיפוי והוצאה לאור

משרד התיירות החליט להפוך את אתר האינטרנט של המשרד לפורטל התיירות של מדינת ישראל. במסגרת זו פרסם המשרד מכרז למתן שירותי תוכן, בו זכתה חברת מפה- מיפוי והוצאה לאור.

אתר האינטרנט במתכונתו החדשה יכלול בין היתר, מידע מקיף על כל אתרי התיירות בישראל, שירותי התיירות הניתנים בה, ספקי תיירות, המלצות למסלולי טיול, אתרים, אירועים מיוחדים וכל דבר העשוי לעניין מבקרים פוטנציאלים מהארץ ומחו"ל. האתר יעלה בשלב הראשון בשתי שפות – עברית ואנגלית, ובהמשך יתורגם לשפות נוספות.

מנכ"ל משרד התיירות, אלי כהן, ציין כי בכוונת המשרד להשתמש באתר ככלי שיווקי מהמדרגה הראשונה במסגרת מאמצי השיווק של ישראל לתיירים בחו"ל.

המכרז הפומבי לבחירת חברת התוכן התפרסם לפני מספר חודשים ובמסגרתו הוגשו הצעות על ידי שש חברות העוסקות במתן שירותי תוכן. החברה הזוכה, חברת מפה, הינה חברה המפעילה אתר אינטרנט בנושא פנאי ונופש, בעלת הוצאת ספרים המתמחה בהוצאת ספרי טיולים, מפות ואטלסים ובעלת מאגר מידע גיאוגרפי דיגיטלי הכולל מפות, שירותי דרך ועוד.

חברת מפה אינטרנט היא חלק מקבוצת מפה – מיפוי והוצאה לאור, המובילה בשנים האחרונות בתחומי המפות והאטלסים המודפסים, מדריכי הטיולים והנופש, ומאגרי מידע גיאוגרפיים (GIS) בישראל.

אתר מפה הוא האתר היחיד שמרכז תחת קורת גג אחת את כל שירותי התיירות בארץ, והוא האתר היחיד שאינו גובה דמי פרסום מבתי העסק שהוא מסקר, דבר המבטיח סיקור אובייקטיבי וחף מכל הטיות מסחריות. האתר מתבסס על הכנסות ממנויים משלמים בלבד.

יוסי גולד, מנכ"ל מפה אינטרנט, מעריך כי ההשקעה בהקמת הפורטל החדש תהיה בסביבות 3 מיליון שקל. בחברת מפה אינטרנט מועסקים 25 עובדים, ומחזור המכירות שלה מוערך בכ-8 מיליון שקל לשנה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר