אתר המסעדות rest מציע מערכת הזמנות מקוונת

באמצעות היישום יכול הסועד לבחור את השולחן בו הוא מעוניין לשבת, כמו גם לבצע בחירה וסינון מסעדות על פי פרמטרים שונים כגון מיקום גיאוגרפי, סוג האוכל, כשרות

אתר המסעדות rest.co.il העלה יישום חדש, המאפשר לגולש לבחור את המקום הרצוי לו במסעדה על בסיס מקום פנוי בה.

באמצעות היישום יכול הסועד לבחור את השולחן בו הוא מעוניין לשבת, כמו גם לבצע בחירה וסינון מסעדות על פי פרמטרים שונים כגון מיקום גיאוגרפי, סוג האוכל, כשרות.

החשבון ב-Time Table הינו על שם הלקוח, דבר ההופך את חווית הזמנה באינטרנט לאישית יותר. הלקוח מזוהה על ידי המערכת עם כניסתו אליה, ובהזמנת מקום באמצעותה הוא צובר נקודות אותן הוא יכול להמיר בהטבות המתאימות לו במסעדות המשתמשות באפליקציה.

באתר רסט מסבירים כי מטרתו של המודל שנוצר ב-Time Table היא לדרבן הזמנה דרך האינטרנט, ויש בה גם יתרונות למסעדנים, כמו החייאת שעות "מתות" והגדלת המכירות באמצעות מועדון לקוחות חכם ומפולח יותר.

באמצעות חיבור לתוכנה מארחת בשם 'רסטקיו' (restq) יתאפשר למסעדן לבצע ניהול נכון ומבוקר של פעילות הסועדים במסעדה, אם כי ניתן לעבוד עם תוכנת Time Table גם ללא שימוש בתוכנת המארחת.

מניסיון אישי של אכול ושאטו: ההזמנה מהירה ונוחה, אך מפריעה העובדה שבנוסף לאישור מהמערכת המגיע באימייל, יש לחכות לאשרור טלפוני מהמסעדה כדי שלמעשה תהיה בתוקף.

www.rest.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר