אתר חדש להזמנות בחברות השייט הטובות בעולם – קרוזיט

הפורטל, שהוקם על ידי אודי שנבל המתמחה בתחום הקרוזים כבר שנים רבות, מאפשר הזמנה ישירה בחברות השייט הטובות בעולם ולא דרך צד שלישי

עלה לאויר פורטל השייט הראשון מסוגו בישראל – קרוזיט.
הפורטל, שהוקם על ידי אודי שנבל המתמחה בתחום הקרוזים כבר שנים רבות, מאפשר הזמנה ישירה בחברות השייט הטובות בעולם ולא דרך צד שלישי.

שנבל אומר כי הגידול המשמעותי לחופשות שייט בעולם בשנים האחרונות, שמלווה בגידול בביקושים לסוג חופשה זו גם בישראל, הוביל להקמת אתר קרוזיט – אשר נותן מענה לדרישה לחופשות קרוזים ולביקושים הגדלים והולכים עבורן.

"אנחנו מחוברים ישירות למערכות החברות אותן אנו מוכרים, ונותנים ללקוח את המחיר האמיתי בזמן אמת. לראשונה יכול הלקוח הסופי בישראל לבחון בעצמו את מחירי השייט, ולא לקבל מידע מגורם ביניים מתווך, קרי משרד נסיעות. יעדה של חברת קרוזיט הינו לפתח בהמשך את האתר גם במדינות נוספות בעולם בשפות מקומיות", אומר אודי שנבל.

באתר ניתן למצוא מידע רב על חופשות שייט מכל הסוגים – החל משייט באניות ענק בים התיכון, באיים הקאריביים, באלסקה ועוד; דרך שייט תעלות באירופה; ועד שייט גיאוגרפי באנטרקטיקה. בנוסף האתר מציע מגוון רחב של מידע בתחום השייט. 

Cruiseit הינה חברת תיירות וספקית טכנולוגית בתחום השייט הבינלאומי. החברה הוקמה על בסיס ניסיון מקצועי על אניות של חברות השייט המובילות בעולם. בין החברות אליהן ניתן להזמין חופשה בקרוזיט: Royal Caribbean, .
.Celebrity Cruises,Carnival Cruises, MSC SilverSea.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר