אתר חישתיל החדש מציע מנוע חיפוש לאיתור צמחי תבלין על פי סוג המאכל שרוצים לתבל

מנוע החיפוש באתר "צמחי נוי ותחביב" מאפשר איתור צמחי תבלין לפי סוג האוכל אותו מעוניינים לתבל, עונת האסיף, סוג הריח והבושם אותו הוא מפיץ, ושימושיו ברפואה העממית

תאגיד חישתיל, יצרן צמחי הנוי והחקלאות הגדול בישראל, חנך פורטל אינטרנט חדש שכתובתו: www.hishtil.co.il, הכולל אתרים ייעודיים ובהם מידע על מגוון פעילות הארגון ותחומי עיסוקיו.

מנוע החיפוש באתר "צמחי נוי ותחביב" מאפשר איתור צמחי תבלין לפי סוג האוכל אותו מעוניינים לתבל, עונת האסיף, סוג הריח והבושם אותו הוא מפיץ, ושימושיו ברפואה העממית. לגבי כל אחד מצמחי התבלין מצוינים עונות השתילה, תנאי הגידול, רגישויות מיוחדות ופרטים נוספים. כמו כן ניתנים מתכונים מומלצים להכנה בעזרת צמחי תבלין.

אתר "חקלאים" בפורטל פונה למגדלים מקצועיים של ירקות, תבלין ופרחי קטיף וכולל את הקטלוג המלא של המוצרים המיועדים לשתילה בשטחים חקלאיים, קישור למחירי הירקות בשוק הסיטונאי בזמן אמת, מערכת מאובטחת לביצוע הזמנות שתילים ומעקב אחריהן ועוד.
לחקלאים ושאר אנשי המקצוע ניתנת גישה למאגר מידע על מוצרי שתילים שונים. מנוע חיפוש ייעודי מאפשר סקירת מלאים למכירה ופרטים שימושיים על המוצרים הייחודיים של חישתיל: שתילים מורכבים, שתילים עם שורש ישר, שתילים אורגניים ואריזות (מגשים) לשימוש מקצועי

אתר צמחי הנוי כולל מאגר מידע רחב היקף על עציצים פורחים, צמחי מרפסת, רב עונתיים, עשבוניים רב שנתיים, צמחי ערוגה, "משחקי עלווה" – צמחים היוצרים שילובים עשירים של צבעי עלווה שונים ושתילי ירקות לגידול עצמי. האתר הוא אחד ממאגרי המידע הגדולים בשפה העברית לצמחי נוי ותבלין ולשימוש בהם בגינון, לבישום ברפואה העממית ובמאכלים.

באתר, "ילדי חישתיל" פונה חישתיל לדור הצעיר, ומציעה פאזלים, דפי צביעה, תפזורת צמחים ומשחקים נוספים שנועדו לקרב את הדור הצעיר לתחום הגינון והנוי.

משיטוט באתר "ידע ומיזמי חו"ל" ניתן ללמוד על פעילותה הבינלאומית של חישתיל, הכוללת: יצוא שתילים וחומרי ריבוי, משתלות בת של חישתיל בחו"ל, פרויקטים שבוצעו ברחבי העולם בעזרת הידע הישראלי, תוכניות מחקר ופיתוח ועוד.
אתר היצוא מיועד בעיקר ללקוחות חישתיל בחו"ל, ומספק להם מידע על מוצרי החברה, ושירות הזמנות מקוון.

www.hishtil.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר