אתר סלולרי חדש לרשת מלונות ישרוטל – www.isrotel.mobi

באתר www.isrotel.mobi יוכלו הגולשים להתעדכן במידע סלולרי על מבצעים מיוחדים אותם מציעה הרשת, דוגמת המבצע הנוכחי של לילה שני בחצי מחיר או לילה שלישי בחינם; על בתי המלון השונים של הרשת, כולל תמונות; וכן על מחירים מיוחדים

רשת ישרוטל מציעה לגולשים להתרשם מאפשרויות החופש במלונותיה גם באמצעות אתר אינטרנט חדש בטלפון הסלולרי, הפועל ברשת אורנג' וברשת פלאפון – www.isrotel.mobi.
בימים אלה בודקת ישרוטל אפשרות של שיתוף פעולה גם עם חברת סלקום.

באתר www.isrotel.mobi יוכלו הגולשים להתעדכן במידע סלולרי על מבצעים מיוחדים אותם מציעה הרשת, דוגמת המבצע הנוכחי של לילה שני בחצי מחיר או לילה שלישי בחינם; על בתי המלון השונים של הרשת, כולל תמונות; וכן על מחירים מיוחדים, בדף המתעדכן על בסיס קבוע. לכל גולש, המתעניין במלון או במבצע רלוונטי, קיימת נגישות למידע המתייחס למרכז ההזמנות המתאים.

"אחד היתרונות הבולטים של אתר מלונות סלולרי הינו, שהוא מאפשר נגישות לקהל רחב יותר", אומר רלי סלונים, סמנכ"ל שיווק ומכירות ישרוטל.

מבדיקות שמבצעת רשת ישרוטל בנושא היקפי גלישה סלולרית באתר, ניתן ללמוד שהדפים הפופולאריים ביותר באתר הם דף המלונות הכללי ודף המבצעים.

"כמו במלונאות ובתחומים רבים אחרים, ישרוטל תמשיך להוביל ולהיות חלוצה גם בתחום הטכנולוגי, והיא מתעתדת להוסיף אפליקציות חדשות, ככל שתאפשר הטכנולוגיה בעתיד", מוסיף רלי סלונים.

על עיצוב האתר וההתאמה לדרישות הטכנולוגיות אחראית חברת ואריו (Vario), אשר מעדכנת באופן שוטף גם את דפי התכנים המתחלפים והמתחדשים, אותם היא מקבלת מישרוטל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר