בִיסלֵק – מתוקיה חדשה בתל אביב למכורים לסוכר ותוצריו

המקום, מתוקיה קטנה ואינטימית, עוצבה ברוח שנות ה-70 עם מבחר גדול של מעדנים מתוקים מסוגים שונים: לחמוגה, ממרחים (ומליות) מתוקים מקוריים, גלידות, עוגיות חמאה, ריבות תוצרת בית, אפיפיות ועוד

בלב רחוב נחלת בנימין המתחדש בתל אביב נפתחה לא מכבר "ביסלק", מתוקיה לאוהבי הטעם הטוב והמתוק.
שתי האחיות שירי זולברג וחינית שרוני פתחו את ביסלק מתוך אהבה גדולה לגלידות, דברי מתיקה ומה שביניהם. המקום, מתוקיה קטנה ואינטימית, עוצבה ברוח שנות ה-70 עם מבחר גדול של מעדנים מתוקים מסוגים שונים: לחמוגה, ממרחים (ומליות) מתוקים מקוריים, גלידות, עוגיות חמאה, ריבות תוצרת בית, אפיפיות ועוד.

לחמוגה הוא קונספט ייחודי אותו פיתחו השתיים – מאפים כמו מגוון סוגי בריוש, לחם אגוזים וצימוקים ממולאים בתוספות מתוקות ומקוריות כמו ממרח פיסטוק משובח ממחית פיסטוקים ושמנת מתוקה, מילוי גנאש שוקולד לבן ושברי קשיו טבעי, ממרח הבית שמציע פודינג וניל עם ריבת אגסים ויין, ממרח ריבת חלב מארגנטינה עם שברי פקאן סיני ועוד ועוד. הממרחים מוגשים לצד הבריוש בגביע ייחודי ובו שני שקעים, כל שקע מתמלא במלית הרצויה, וכך בנוחות, נהנים ממאפה ושני ממרחים נפלאים.

בנוסף ללחמוגה מגישות האחיות אפיפית בלגית בליווי רטבים לבחירה, חמיטיות (מיני פנקייקים), עוגיות חמאה, מבחר גדול של גלידות וכן משקאות משובחים – גזוז במבחר טעמים (פטל, אבטיח, ליצ'י, מלון, אגס ועוד), חלב רועד (מילק שייק), חלב חם עם כפישיות (כפיות שוקולד), צוללות (כדורי שוקולד אלכוהולי) ועוד.

בביסלק מגישים קפה "סקאולה" ממנו ניתן ליהנות במקום או לקחת למשרד, ולצדו לחמוגה טריה.


ביסלק
רח' נחלת בנימין 61 תל אביב
טל. 03-6735958
www.bislek.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר