באוקטובר פסטיבל ישרוטל פאזה מורגנה 2009: מופע חד פעמי של אוהד נהרין ושרון אייל

במסגרת המיזם המיוחד של מלונות ישרוטל ומלון ישרוטל רויאל ביץ' יחד עם להקת מחול בת–שבע, יתקיים במוצ"ש 24 באוקטובר גם מופע של עידן רייכל, שיופק במיוחד לרגל האירוע

הנהלת רשת מלונות ישרוטל ולהקת מחול בת-שבע החליטו להפיק גם השנה את אירועי "ישרוטל פאזה מורגנה", ולהמשיך את מסורת אירועי הענק בפארק תמנע, מיסודן של רשת מלונות ישרוטל ולהקת מחול בת-שבע, בהם צפו עד כה כבר כ- 50,000 איש.

זו תהיה הפעם השישית בה יתקיימו האירועים באווירה המיוחדת של האמפיתיאטרון הענק שייבנה למרגלות עמודי שלמה, בו המחול והמוסיקה מקבלים ממד מיוחד. כך אומר מנכ"ל מלונות ישרוטל, רפי שדה.

אירועי "ישרוטל פאזה מורגנה 2009" יתקיימו בסוף השבוע שבין 22 ל- 25 באוקטובר 2009.
השנה, בנוסף לערב בו יתקיים מופע המחול "אנאפאזה במדבר", יעמוד במוקד האירועים מופע מיוחד וחד פעמי בשם Take Two, במסגרתו תועלנה על במה אחת יצירותיהם של שניים מגדולי המחול הישראלי, אוהד נהרין ושרון אייל.

לאור ההצלחה של אירועי "ישרוטל פאזה מורגנה" האחרונים, בהם נוספו להופעות של להקת מחול בת-שבע גם מופעי מוסיקה, כגון "משינה" עם אהוד בנאי, שלום חנוך ושלמה ארצי – הוחלט לארח השנה בערב השלישי במוצאי שבת, ה- 24 באוקטובר, את המופע המיוחד של עידן רייכל, "בין קירות ביתי".
 במופע זה, אשר יופק במיוחד לרגל האירוע, ישלבו חברי הפרויקט צלילים וקולות מהארץ ומהעולם, וילווו על ידי תזמורת בת 16 נגני כלי נשיפה וכלי מיתר.
בהופעה יתארחו משתתפות האלבום השלישי – מרתה גומז מקולומביה וסומי מרואנדה. להופעה יצטרף גם הזמר הסנגלי הצעיר פאפ ארמנד בוי.

לפרטים והזמנת חבילות הכוללות כרטיסים למופעים וחדרים:
1-800-800-808
www.isrotel.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר