באילו מאכלים או משקאות כדאי לשלב גלידה?

יש מגוון משקאות וקינוחים נפלאים שניתן להכין אותם מרכיבים מסוימים ובאמת הם יצאו נפלא. טעמם יהיה משובח וטעים, וניתן לאכול אותם כפי שהם. אך לפעמים שדרוג קטן יכול להוסיף המון. בכתבה זו נספר לכם באילו קינוחים ומשקאות כדאי להוסיף טאץ' נוסף לקבלת טעם מיטבי

פנקייק

אחד המאכלים הכי מזוהים ואהובים הוא הפנקייק. מרקמו רך ואוורירי, וניתן לשלב אותו גם לצד תוספות מתוקות וגם לצד מלוחות. בגרסתו הפשוטה ביותר מוסיפים עליו את סירופ המייפל שמשלים אותו, וניתן גם להוסיף סירופ שוקולד. אך מי שרוצה שדרוג אמיתי ושחיתותי יכול להוסיף כדור גלידה או יותר לצד קצפת, לקשט עם סוכריות צבעוניות, או כול תוספת אחרת שאהובה עליכם.

קפה הפוך

כמה נהדר לשתות כוס קפה הפוך בשעות אחר הצהריים. מי שרוצה ליהנות מהמשקה החם ולהוסיף לו טוויסט קטן, צריך רק לשלב פנימה כדור גלידה אחד. הגלידה נמסה בתוך הקפה החם, ומעניקה לו טעם עשיר וטעים יותר. ולמשדרגים אפשר להוסיף כמה קוביות של שוקולד, קצפת על החלק העליון, ולבזוק מעט קקאו.

בננה ספליט

קינוח אגדי זה העונה גם לשם "בננה חצויה", הוא קינוח שמורכב מבננה בשלה וטעימה חצויה לאורכה, מונחת בתוך כולי הנקרא "סירה". בין שני חצאי הבננה מונחת לה הגלידה. בדרך כולל יעשה שימוש בטעמים וניל, שוקולד או תות, כאשר לכול טעם יתלווה אלמנט נוסף. את הווניל נהוג להגיש עם רוטב אננס, את השוקולד עם רוטב שוקולדי, ואת טעם התות עם רוטב תות. את הקינוח ניתן לעטר עם שבבי בוטנים, קצפת וגם דובדבנים.

פאי תפוחים חם

פאי תפוחים שכרגע יצא מהתנור, שמורכב מבצק פריך ועליו שכבות של תפוחים חמים משולבים עם קינמון, הוא פאי חלומי במיוחד. הריח הנפלא של התפוחים והקינמון מתפשט ברחבי הבית, וזה בלתי אפשרי להתעלם ממנו. פרוסה של פאי חם לצד כדור של גלידה וניל, זה ללא ספק אחד התענוגות בכולל.

עוגת שוקולד חמה

בין אם אתם אוכלים עוגת שוקולד חמה שנוטף ממנה הגנאש, ובין אם אתם אוכלים עוגת לבה שממנה ישפך כול השוקולד החם בעת חצייתה עם הכפית, גלידה היא התוספת המושלמת לקינוח הזה. בסיום ארוחה טובה כיף להתפנק עם ביס מתוק של שוקולד חם. כאשר אתם לוקחים חתיכה של עוגה חמה ומשלבים אותה עם הגלידה הקרה, השילוב שנוצר בפה הוא לא פחות ממושלם.

וופל בלגי

הקינוח הזה הוצג לראשונה בשנת 1962 על ידי כמובן שף קונדיטור בלגי, שהגיש אותו כקינוח עם כדורי גלידה ותותים. מאז הפך הקינוח לפופולרי במיוחד, והוא מוכר בכול רחבי העולם.

שוקו חם

זה משקה נהדר ליום חורפי וסגרירי, כשבא לכם להתחמם ולהתנחם עם משהו מתוק במיוחד. את השוקו אפשר לשדרג עם תוספות נהדרות כמו מרשמלו קטן מאוד או גדול, וכמובן כדור של גלידה בטעם האהוב עליכם.

פבלובה

קינוח מפנק שקיבל את שמו כמחווה לרקדנית הבלט המפורסמת אנה פבלובה. הקינוח הזה מורכב ממרנג, קצפת ופירות טריים חתוכים, כאשר לצידו בהחלט אפשר להניח כדור גלידה להשלמת כול הטעמים.

אפשר גם עם פחות קלוריות

לאלו מכם שאוהבים מאוד את טעמה הקריר והצונן של הגלידה, אך לא מעוניינים בקלוריות העודפות, תוכלו לשלב גלידה דיאט שתעניק לכם את אותה החוויה רק עם פחות קלוריות. גם גלידה זו הטעימה והנפלאה, תשתלב היטב עם שלל הרעיונות המוצגים בכתבה.

לסיכום, ניתן ליהנות משלל מאכולים ומשקאות נפלאים עם וללא גלידה. בסוף הכול תלוי בכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר