באלו מסעדות אפשר לאכול עם ילדים בלי מבטים מאשימים של הסועדים מסביב?

אחת הבעיות המוכרות היטב להורים, ובעיקר בחודשיים של החופש הגדול מדי קיץ, היא איך למצוא מקום בו אפשר לאכול עם הילדים בלי לזכות במבטים מלאי הבעה של הסועדים מסביב, ושיהיה טעים לילדים – וגם למלווים. על מנת להקל על ההורים בחופש הגדול, פרסם אתר מפה רשימת מסעדות המתאימות לאכילה עם ילדים

אחת הבעיות המוכרות היטב להורים, ובעיקר בחודשיים של החופש הגדול מדי קיץ, היא איך למצוא מקום בו אפשר לאכול עם הילדים בלי לזכות במבטים מלאי הבעה של הסועדים מסביב, ושיהיה טעים לילדים – וגם למלווים.

אתר הנופש והפנאי מפה www.mapa.co.il החליט לקצר את מסלול החיפושים של ההורים המותשים, וערך רשימה של מסעדות ברחבי הארץ המתאימות לאכילה עם ילדים.
הרשימה מופיעה בקישור: www.mapa.co.il/vacation

בין המסעדות: מקומות שיש בהם גינה שמאפשרת פריקת אנרגיה באזור מוצל, משחקים לילדים, כמו מסעדת קצה הנחל באזור הכינרת; פיצות ופסטות פשוטות מספיק בשביל הילדים ואיכותיות מספיק בשביל ההורים כמו ב אמורה מיו; מפלי שוקולד שרק קיבה של ילד עם עיניים גדולות ושיניים מתוקות יכולה לעכל, כמו במקס ברנר; או מסעדה כמו סהרה, שיושבת בתוך מגדל צריחים בסגנון אגדות הקולנוע. גם מאנטה ריי, מסעדת חוף ידועה ולא זולה, מופיעה ברשימה, עם אוכל איכותי וחוף ים מסודר לרגליה, אבל רוב המסעדות ברשימה עממיות יותר ולא מכופתרות, פשוטות ולא מתחכמות.

בדומה לכל המידע שמופיע באתר מפה ובמדריכים, ההמלצות הן חוות דעת אמינה של המערכת, ולדברי בעלי מפה: נטולות תוכן שיווקי מוסווה או גלוי. לגבי כל אחת מהמסעדות ניתן לצפות בחוות דעת של גולשים שביקרו במקום, להעלות את המסעדה על גבי מפה, לתכנן נתיב נסיעה אליה, ולשלב אטרקציות לילדים ומסלולי טיולים הסמוכים גיאוגרפית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר