"בארכה" עולה על המדפים עם סדרת טחינה גולמית בטעמים ורוטבי טחינה בבקבוק

מתוך סקר שערכה חברת רושדי לרגל השקת סדרת "בארכה" עולה כי 57% מהישראלים נוהגים לאכול טחינה גולמית מדי פעם. 28% נוהגים לאכול טחינה גולמית בתדירות של בין 1 עד 3 פעמים בשבוע, ואילו 6% אוכלים מדי יום

בארכה, מותג מזון חדש המתמחה במזון ערבי אותנטי של רושדי תעשיות מזון, חברת המזון הערבית הגדולה והוותיקה בישראל, עולה על המדפים בימים אלה לראשונה בישראל עם שישה מוצרי טחינה בטעמים.
המגוון כולל ארבעה טעמי טחינה גולמית: טחינה עם פטרוזיליה, טחינה עם זעתר, טחינה עם 100% שומשום, וטחינה שומשום מלא;
ושני רטבי טחינה בארכה 100% טחינה גולמית ללא תוספות. רוטב הטחינה הגולמית אוורירי במרקם קטיפתי (לא מדולל במים) לשימוש ישר מהבקבוק הלחיץ על האוכל.

כל מוצרי בארכה מיוצרים מחומרים טבעיים ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל, ללא כולסטרול וללא גלוטן. החברה אומרת כי הרטבים והטחינה הגולמית שמרו על ערכם התזונתי המקורי מכיוון שהם עשויים בהתערבות מינימלית, תוך שמירה על חומר הגלם, השומשום. לדבריהם, הערכים התזונתיים הגבוהים של טחינה בארכה מעידים על חומרי גלם שגודלו באדמה עשירה שלא התדלדלה ממגנזיום, כפי שקורה כאשר האדמה סובלת מגידול יתר.

מתוך סקר שערכה חברת רושדי לרגל השקת סדרת "בארכה" עולה כי 57% מהישראלים נוהגים לאכול טחינה גולמית מדי פעם. 28% נוהגים לאכול טחינה גולמית בתדירות של בין 1 עד 3 פעמים בשבוע, ואילו 6% אוכלים מדי יום. ב- 18% מהבתים דווקא אבות המשפחה נוהגים להכין את הטחינה הגולמית, לעומת אם הבית ב- 30% מהבתים. הישראלים בעיקר מוסיפים את הטחינה (41% ) לסלט ירקות או אוכלים עם לחם – 28.5% . רק 16.8% "מנגבים" את הטחינה עם פיתה, ויש כאלה שאוהבים את הטחינה דווקא בחביתה – 2%; או עם דבש – 3.1%.

סדרת המוצרים כוללת:
טחינה

· טחינה גולמית 100% שומשום טהור, (מכסה אדום) 500 ג', מחיר בין 14-16 ₪
· טחינה עם זעתר, (מכסה ירוק זית) 500 ג', מחיר בין 14-16 ₪
· טחינה עם פטרוזיליה, (מכסה ירוק) 500 ג', מחיר בין 14-16 ₪
· טחינה שומשום מלא, (מכסה חום) 500 ג', מחיר בין 14-16 ₪
רוטב טחינה
· רוטב טחינה גולמי 300 ג' , 12 ₪;
רוטב טחינה שומשום מלא, 300 ג', 12 ₪

להשיג את המוצרים בכל רשתות השיווק והמרכולים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר