באשר חיפה, מי הזיז את הגבינות שלי?

לפי אנשי באשר, החנות בחיפה מעוצבת בהשראת כפר צרפתי בחבל בורדו, המשלב אלמנטים של ריצוף טרה קוטה טבעית בשיבוץ שיש קררה, מידוף עץ מהגוני, ותקרה בחיפוי אריחי פליז עתיקים. שיהיה

השם 'באשר גבינות' מדבר בעד עצמו. משוק מחניודה הוא שלח זרועות, פתח חמש חנויות, ועכשיו את השישית במניין בגרנד קניון בחיפה. אמנם לא בסדר גודל של החנות בשוק הירושלמי, אבל עם סוד כמוס לחובבי החיים הטובים. רק הריח של הגבינות מציף את הקומה השלישית של הקניון, והתור ביום שישי אומר הכל.

לפי אנשי באשר, החנות בחיפה מעוצבת בהשראת כפר צרפתי בחבל בורדו, המשלב אלמנטים של ריצוף טרה קוטה טבעית בשיבוץ שיש קררה, מידוף עץ מהגוני, ותקרה בחיפוי אריחי פליז עתיקים. שיהיה.
הסוד הכמוס עליו רמזתי, הוא שיש כאן קומת גלריה, שמשקיפה על דלפקי החנות ומאפשרת לצאת לסבב גבינות בינלאומי.

בגלריה, שבשעת הצורך ניתן לחסום אותה בדלתות זכוכית ולקיים שם אירועים לעד 20 איש, יושבים בניחותא כדי ללגום יינות ממיטב יינות הארץ, בבקבוק או בכוס, במחיר סביר ובתוספת דמי חליצה של 25 ₪, ולאכול פלטת גבינות שתורכב לפי בקשתכם. רצוי שתעשו סיור סביב לעולם, עם חריצי גבינה מהבסקים, צרפת, טורקיה, שוויץ, הולנד וישראל, ואולי עוד כמה מקומות שמייצרים גבינות נהדרות. תקבלו גם סלסלת לחם מושלמת, חמאת כמהין נהדרת, ומוזיקה טובה.

אנחנו לגמנו כוס 2VAT של כרמל, יין לבן נעים לקיץ, התכבדנו בפלטה של גבינות צאן מקומיות וחו"לניקיות, וכוסית פורט של אור הגנוז לקינוח.
השירות כאן מאוד מקצועי, אנשי הצוות יבנו עבורכם את פלטת הגבינות לפי הטעם שלכם, וישאלו איזה יין תרצו. כוס יין ב- 25 ₪ למשל, זו עסקה טובה לכל הדעות.

שבו, תנוחו תאכלו קצת, תשקיפו על הקונים ועל החנות, ועל הדרך תעשו לכם רשימה מה לקחת הביתה.
ביו הגבינות כאן: גרוייר שוויצרית במספר דרגות יישון; סנט מור צרפתית (בוש דה שבר) מחלב עיזים; פורנו רובוסטו מיושנת מינימום 18 חודשים; גאודה עיזים – אוניקאס שבר גולד הולנדית; גורגונזולה קספיסיו איטלקית; פטה סלוניקי מיוון; צ'דר וינטאג' 18 חודשים מאירלנד; בלו דה באסק מחלב כבשים מספרד; מנצ'גו דה לא מאנצ'ה ספרדית; ברי צאן עטופה בפחם ממשק שוורץ הישראלי; אמנטל פרמייר קרו שוויצרית.

רשימת היינות במקום עמוסה ביינות ישראלים, יש גבינות משובחות, לחמי מחמצת שאור טובים (מ'לחם גל' מהכרמל, וממאפיית הבוטיק 'אווה ובתיה' ממושב ציפורי), עגבניות מיובשות שבדרך כלל נגמרות לי בדרך למכונית, שקדים קלויים טובים, והעיקר צוות קשוב ומקצועי, כשאת הסניף החיפאי מנהלים האחים ניר וערן קרמון, בני קיבוץ הסוללים, ומי שמסייעת כסומלייה של החנות היא אחותם המאומצת, מורן עשור, מומחית יין וותיקה ומנוסה.

יש כאן גם כל מיני השלמות, כמו סרדינים של טורס, חומצים בטעמי פירות, טונה משומרת, ועוד כמה הפתעות טעימות.
קחו בחשבון שצריך כרטיס אשראי עם ++++++++

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר