בביסטרו בר ברקרולה, משיקים תפריט חדש

ברקרולה, הביסטרו בר השוכן באזור התעשייה עתיר ידע בכפר סבא, מרענן את התפריט. התפריט העונתי שהרכיב השף החדש, נעם דקרס (לשעבר סו-שף מול ים וקלואליס) מכיל מגוון מנות של מטבח מודרני שעושות שימוש במיטב חומרי הגלם המקומיים והעונתיים

ברקרולה, הביסטרו בר השוכן באזור התעשייה עתיר ידע בכפר סבא, מרענן את התפריט. התפריט העונתי שהרכיב השף החדש, נעם דקרס (לשעבר סו-שף מול ים וקלואליס) מכיל מגוון מנות של מטבח מודרני שעושות שימוש במיטב חומרי הגלם המקומיים והעונתיים.

המנות המעוצבות, מורכבות תוך כדי שמירה על טעמיהם המקוריים של חומרי הגלם המשובחים, באמצעות טכניקות הכנה מודרניות. התוצאה: תפריט שהינו סימפוניה של טעמים, ניחוחות וצבעים, בפרשנות אישית ויצירתית.

להלן הצצה לתפריט החדש:

ראשונות: סינטה צרובה בסויה, פלפלת אדומה ודואו של אספרגוס טרי (45 שקל) ; גבינת שחת רכה עם סלק אפוי ואספרגוס (38 שקל); קוקי סאן ז'אק בחלב שקדים, ג'לי עגבניות ובושם הדרים (58 שקל) ; אנדיב בלגי ותרד צעיר, עם ויניגרט דיז'ון וצלפים (45 שקל) ; תבשיל קטן של קורקבני אווז קונפי וחצילים קלויים (43 שקל).

עיקריות: שרימפס וקלמארי צרובים על ריזוטו ירוק וחמאת סרטנים (85 שקל) ; ניוקי עשבי תיבול עם זיתי קלמטה, מרווה וירקות קיץ (60 שקל); סקאלופ צרובים, קרם אוורירי של כרובית וברוקולי בחמאת סרטנים (95 שקל); סינטה בגריל, פירה קטיפתי, רוטב יין אדום וציר עגל (85 שקל) ; צלע לבנה עם צ'אטני שזיפים,דלעת צלויה ויין אדום (78 שקל)

אחרונות: טארט-טאטין של בננות עם קרמל "מלוח" (34 שקל) ; קלפוטי שזיפים עם גלידת שזיפים טריים (32 שקל) ; סופלה שוקולד חם, רוטב פיסטוק וגלידת וניל (36 שקל)

ברקרולה מציעה ארוחות בוקר מפנקות בשישי וארוחות צהריים עסקיות. בשעות הלילה, הבר בברקרולה מציע תפריט של מנות בר ומגוון של 40 סוגי בירות מרחבי העולם. ומדי מוצאי שבת נערך במקום מופע ג'אז איכותי.

ברקרולה מעוצבת בסגנון מודרני מרווח, אך חם ואינטימי: החלל המרכזי מוקף קירות אבן חומים ומרוהט בספות עור אלגנטיות המוארות באהילי בד רכים.

ברקרולה, ביסטרו בר
רחוב עתיר ידע 13 א.ת החדש כפר סבא 09-7669606
שעות פתיחה: מדי יום החל מ-12:00 עד אחרון הלקוחות, שישי- מ-9:00
עסקיות ראשון-שישי 12:00 עד 15:30 שבת 13:00-16:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר