בוגרי חשיפה, ביה"ס לתקשורת ומולטימדיה של האוניברסיטה הפתוחה עיצבו אריזות מזון

בוגרי המסלול לתקשורת חזותית בחשיפה, ביה"ס ללימודי אומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמולטימדיה של האוניברסיטה הפתוחה, הגישו פרוייקטים בנושא מזון – מיתוג רשת מזון ועיצוב אריזות מזון מעניינות ומגוונות

בוגרי המסלול לתקשורת חזותית בחשיפה, ביה"ס ללימודי אומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמולטימדיה של האוניברסיטה הפתוחה, הגישו פרוייקטים בנושא מזון – מיתוג רשת מזון ועיצוב אריזות מזון מעניינות ומגוונות.
בין הפרויקטים:

עיצוב אריזות מזון:
RED – מוצרים לעם

מאיה נתן-גורליק עיצבה אריזות לרוטב דבש ותה בשם "RED – מוצרים לעם", המעוטרים בתמונות של פועלים בשחור ולבן. מדובר בקו מוצרים נוסטלגי הבא לפאר את פועלי העולם.
סדרת רטבי הדבש נארזו בבקבוקים צרים, ארוכים ואחידים כחיילים ותמונת הפועל מייצגת את הפרט בתוך "המערכת".
סדרת התה מעוטרת בתמונות בהן מצולמים פועלים רבים, ובאות להציג את הפרולטריון ככוח עולמי.

פלו C
שרונה בר-נתן עיצבה סדרת מוצרים לרטבים ותה הנקראת "פלו C". מדובר במוצרים העשירים בויטמין C, המיועדים לילדים.

תוספת
צבי קרן עיצב אריזות לסדרת מוצרים הנקראת "תוספת". מדובר במוצרים שיש בהם תוספי סמים האריזות מעוצבות בסגנון ה- Pop Art והעיצוב הפסיכודלי של שנות השישים של המאה ה-20. לדוגמא – "מיונז מושלג – בתוספת קוקאין מזוקק".

מיתוג רשת מזון:
פָּלֶטָה סטודיו בר

טל גולדנברג עיצב את "פָּלֶטָה סטודיו בר". מדובר ברשת בתי קפה הממוקמים באזורי גלריות לאמנות ומוזיאונים, ומיועדים לחובבי אמנות, ועל כך מושתת הקונספט העיצובי של הרשת. הסלוגן המוביל: "בתי קפה עם פָּלֶטָה של השראה" – כלומר, מקום צבעוני המעניק חוויה ויזואלית מעוררת למבקר.

HOMI STUDENT'S PLACE
ורד טולדנו עיצבה את HOMI, רשת מזון לסטודנטים, המשמש להם בית שני, בקרבת סביבת הלימודים, חיי החברה והבילוי. ורד מיתגה את הרשת HOMI במטרה לנסות וליצור הרגלי צריכה חדשים בקרב צעירים החיים בקרבת הקמפוס.

FRETTA – רשת מזון מהיר איטלקי
שרונה בר נתן עיצבה רשת מזון מהיר איטלקי, הנקראת FRETTA. שרונה מנסה בעבודתה לשנות את התפיסה ולהפוך את הפסטה למזון מהיר, שאפשר לאכול "על הדרך". הצעת ההגשה של פסטה בכוס מאפשרת לאכול את הפסטה ברחוב, בתחבורה הציבורית וכדומה.
הלוגו של רשת המזון הוא בצורת מגף המשתמע לשני מובנים: האחד, כצורת מדינת איטליה, והשני, כשם הרשת FRETTA (מהיר באיטלקית) – אכילה תוך כדי הליכה.


ביה"ס חשיפה www.openu.ac.il/hasifa, לאומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמולטימדיה פועל במסגרת לימודי המשך של אוניברסיטה הפתוחה. ביה"ס חשיפה הוקם לפני 15 שנה במטרה להכשיר יוצרים ואנשי מקצוע בתחומי המדיה השונים. בין מסלולי הלימוד המוצעים: עיצוב ותקשורת חזותית, אנימציה, בימוי והפקה, עריכה, צילום סטילס ומדיה דיגיטלית. הלימודים בבית הספר מותאמים לדרישות השונות של השוק וכוללים קורסים המכשירים את הבוגרים להשתלבות בעידן הוירטואלי והאינטראקטיבי. כיום לומדים בבית הספר השוכן בכפר הירוק מעל- 500 סטודנטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר