בולוס – ממתקים שכולם אוהבים, ויש הרבה סיבות לכך

החברה פועלת תוך שמירה על אווירה משפחתית וקשר ישיר עם הלקוחות והעובדים
הסמל בלוגו של dr Gerard הוא לב שמתאים היטב ללב המופיע בלוגו של בולוס ממתקים הישראלית. וכשעובדים ונותנים יחס מהלב הצרכן מרגיש ומעריך את זה

לנאיל בולוס, בן למשפחה ותיקה בנצרת, הייתה בעיר חנות ממתקים קטנה, כשבהדרגה הוא הגדיל את המגוון בה עם מוצרים שהביא לנצרת מרחבי הארץ. בשנת 1980 הרחיב את הפעילות הסיטונאית שלו בתחום הממתקים בנצרת ובהמשך התחיל להפיץ גם בערים אחרות מותגי שוקולד ומוצרי מתיקה, עם התמחות בשוקולדים וסוכריות. עם השנים התפתחה חברת 'בולוס נאיל יבוא ושיווק' והיא מייבאת, משווקת ומפיצה מוצרי מזון, ממתקים ושוקולד מרחבי העולם, עם דגש על איטליה, בלגיה, גרמניה, שוויץ ופולין, המזרח הרחוק וארצות הברית .

נור בולוס
נור בולוס

בפעילותה מגיעה החברה אל נקודות המכירה של השוק הפרטי והשוק המאורגן, אם ישירות ואם דרך סיטונאים, כשהכל נעשה תוך שמירה על אווירה משפחתית וקשר ישיר עם הלקוחות והעובדים, כפי שמתאים לחברה שפועלת בעולם המתוקים. זאת בעשרה קווי חלוקה ברחבי הארץ, שמגיעים לנקודות מכירה רבות – ממש לא עניין של מה בכך. "המטרה שלנו היא לשמור תמיד על טעם חיובי אצל הצרכנים, ואנחנו מחפשים את מה שעושה את העתיד של הממתקים לטוב יותר", אומר נור בולוס, מנהל השיווק והמכירות של החברה המשפחתית שהלכה וגדלה. "אנחנו עובדים מכל הלב כדי לתת לצרכן ליהנות מהאיכות והשירות".

סל המוצרים של החברה גדול ומגוון, וכולל עוגיות וביסקוויטים, סוכריות, והרבה שוקולדים וממתקי שוקולד שזוכים להצלחה רבה בשוק בזכות הטעם והאיכות, גם אם הלקוח הסופי לא תמיד מסתכל על התווית מאחור כדי לדעת מי היבואן והמפיץ של המתוק אותו הוא קנה. דווקא בגלל זה מקפידים ב'בולוס נאיל יבוא ושיווק' על האיכות והטעם של המוצרים אותם הם מייבאים, כי אלה עושים את המכירה הראשונה ללקוח ומביאים למכירות המשך. ואז, כשהקונים בנקודות המכירה השונות נהנים, הם מתחילים להסתכל על התוויות ומבינים שמאחורי המוצרים עומד גורם רציני.

ד"ר ג'רארד – הדוקטור שיעשה לכם מתוק

לא מכבר החלה חברת 'בולוס נאיל יבוא ושיווק' להביא לארץ מותג ביסקוויטים ועוגיות שזכה להצלחה מידית: dr Gerard – ד"ר ג'רארד, שהינה אחת מחברות הקונדיטוריה הגדולות, לא רק בפולין בה היא מפתחת ומייצרת את מוצריה – יותר מ- 200 סוגי עוגיות וופלים ב-  24 קווי ייצור אוטומטיים לחלוטין ובתקנים המחמירים ביותר בשני המפעלים שבבעלותה, אלא בקנה מידה אירופי. החברה, שקיימת משנת 1993, מתפתחת בהתמדה ומפתחת מתכונים חדשים לעוגיות ולמוצרים האחרים שלה, אותם היא מייצאת ל- 30 ארצות בעולם, ביניהן ישראל. הסמל בלוגו של dr Gerard הוא לב, מה שמתאים היטב ללב המופיע בלוגו של בולוס ממתקים הישראלית. וכשעובדים ונותנים יחס מהלב, הצרכן מרגיש ומעריך את זה.

במבחן טעימה אותו קיימנו לכעשרה סוגי עוגיות שונות ד"ר ג'רארד, הייתה תגובה אחידה. הטועמות הטועמים – מגילאים שונים, הבו את העוגיות וביקשו עוד. אז כדאי להתכונן לכך שכאשר תגיעו לנקודת מכירה בה נמכרות העוגיות, כבר תקנו יותר כדי לענות לביקוש בבית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר