בונז'ור נכנסת לזירת לחמי בריאות מבוססי שאור

במסגרת המהלך מבקשת החברה לכבוש נתח משמעותי משוק הלחם המיוחד הטרי, הנמכר כיום ברובו בחנויות הבוטיק, באמצעות נקודות המכירה עבורן היא מייצרת, הממוקמות במרכולים הגדולים (להבדיל מהלחם המיוחד הארוז של חברות הלחם האחרות)

יצרנית המאפים הטריים בונז'ור, חונכת סדרת פרימיום חדשה הכוללת חמישה לחמי שאור, עם ערך בריאותי נוסף, עשויים קמח מלא או קמח שיפון, ונותנים מענה לקהל הישראלי שאוהב לשלב טעם עם בריאות.

לדברי בונז'ור, סדרת לחמי השאור החדשה מאופיינת בסגנון "אירופאי", תוך שילוב של מראה, טעמים, ניחוחות ומרקם קראנצ'י במיוחד.

השאור הינו תערובת מתפיחה שעוברת תהליך עיבוד איטי המקנה ללחמי השאור את טעמם העמוק והחמצמץ. המחמצת מבוססת על קמח שיפון וקמח מלא בלבד, ולכן הינה טבעית, איכותית ובריאה יותר.

סדרת לחמי השאור של בונז'ור כוללת חמישה לחמים: לחם שאור חיטה מלאה; לחם שאור דגנים; לחם שאור שיפון; לחם שאור אגוזים; ולחם שאור זיתים.

לחם שאור חיטה מלאה – לחם עם טעמים וניחוחות עמוקים. הלחם מבוסס על קמח חיטה מלא, המכיל את כל רכיבי הגרעין. הקמח המלא עשיר בסיבים תזונתיים המסייעים לפעילות מערכת העיכול ותורמים לתחושת שובע לאורך זמן, ומספק מינרלים וויטמינים מקבוצת B ו-E. הקמח המלא עובר פחות תהליכי עיבוד ולכן מאופיין בצבעוניות ובארומה אדמתיים, המזכירים את בית הגידול הטבעי של החיטה המלאה.

לחם שאור דגנים – לחם עשיר במיוחד עם מגוון גרעיני חמנייה, פשתן, שומשום, דלעת וקווקר. השילוב בין הבצק האוורירי לדגנים המתפצחים יוצר חגיגה בריאה של טעמים ומרקמים בפה.

לחם שאור שיפון – לחם המבוסס על קמח השיפון שמקורו במחוזות אירופה הקרירים. דגן השיפון מייצר ניחוח וטעם חמצמצים, המייצרים חגיגה ארומטית לכל חובבי הטעם הייחודי.

לחם שאור אגוזים – לחם איכותי המשלב קמח מלא ואגוזי מלך. הקמח המלא עשיר בסיבים תזונתיים המסייעים לפעילות מערכת העיכול ותורמים לתחושת שובע לאורך זמן, בעוד אגוזי המלך מכילים חומצת אומגה 3 התורמת לתפקוד תקין של הגוף. השילוב בין השניים הופך את לחם שאור אגוזים לסימפוניה של בריאות וטעם.

לחם שאור זיתים – לחם טעים במיוחד המשלב קמח מלא עם זיתים. הקמח המלא עשיר בסיבים תזונתיים, המסייעים לפעילות מערכת העיכול ותורמים לתחושת שובע לאורך זמן. בנוסף, מכילים הזיתים אומגה 3, חומצות שומן החיוניות לתפקוד התקין של הגוף.


מחיר מומלץ לצרכן: 14 ש"ח ליחידה
כשרות: פרווה בהשגחת חתם סופר ורבנות קריית גת
להשיג במרבית סניפי רשת הריבוע הכחול, ברשת הרביעית (חצי חינם, טיב טעם, יוחננוף, סופר דוש, חביב, יינות ביתן ופוליצר), ובחנויות המובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר