בורגראנץ' תקדם מכירות באמצעות תוכן סלולרי

זו הפעם הראשונה בה נעשה בארץ שימוש בתוכן סלולרי כמקדם מכירות של מוצר צריכה אחר. הפעם מחליף התוכן הסלולרי את המתנות של רשתות המזון המהיר, כמו כרטיסי הקולנוע, הקלפים, הכוסות, המטריות וכל שאר המתנות המסורתיות שהלקוחות רגילים לקבל

הסכם שיתוף פעולה נחתם בורגראנץ' לבין טיפקום, המתמחה באספקת שירותי תוכן ותשתית סלולריים.
שיתוף הפעולה כולל מבצע במסגרתו תחלק בורגראנץ' כ- 50,000פרטי תוכן סלולרי ללקוחותיה אשר ירכשו ארוחת ראנץ' פלוס בסניפי הרשת ובשירות המשלוחים שהיא מפעילה.

זו הפעם הראשונה בה נעשה בארץ שימוש בתוכן סלולרי כמקדם מכירות של מוצר צריכה אחר. הפעם מחליף התוכן הסלולרי את המתנות של רשתות המזון המהיר, כמו כרטיסי הקולנוע, הקלפים, הכוסות, המטריות וכל שאר המתנות המסורתיות שהלקוחות רגילים לקבל.

גיל וייט, מנהל חטיבת התוכן בטיפקום, מסר כי תוכן סלולרי הינו מוצר צריכה בעל ערך נתפס ומעורבות רגשית גבוהה בקרב קהלי יעד של צעירים ובני נוער. מאפיינים אלה הופכים אותו למוצר קלאסי למבצעי "קנה קבל" הפונים לקהלים אלה.
"אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם בורגראנץ' עימם אנו חולקים למעשה את אותו קהל לקוחות", אמר וייט.

מהנהלת בורגראנץ' נמסר כי המתאם הגבוה בין קהל לקוחות הבורגראנץ' ובין צרכני התוכן הסלולרי, הוא שהביא לפעילות המשותפת. בורגראנץ', כמותג ישראלי מוביל הפונה לבני נוער, בחר בעולם התוכן הסלולרי המתאים לקהל זה, ובכך הוא תורם ומחזק את חווית הקנייה.

במסגרת המבצע, שיקודם בסניפי רשת בורגראנץ' וכן באמצעות מודעות בעיתונים, יקבל כל הרוכש ארוחת ראנץ' פלוס כרטיס גירוד המכיל קוד ייעודי. לאחר הזנת הקוד בפורטל התוכן הסלולרי 1010.www.co.il יוכל מחזיק הכרטיס לבחור ולהוריד למכשירו ממגוון התכנים שבאתר.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר