בורגרס בר – לא יעזור: המבורגר זה טעים

המבורגר 150, 220 או 300 גרם מבשר בקר, טלה, או אנטריקוט מיושן. צילום איל שי
בתפריט המבורגרים עם שלל תוספות ו-13 רטבים, כריכים כולל כריך פטריות פורטובלו צמחוני, תוספות כמו צ'יפס, צ'יפס מתוק וסלטים עם עוף ואפילו סטייק

שנים רבות גרתי ברעננה, ובורגרס בר הייתה אחד ממעוזי הפאסט פוד המשפחתיים שלנו. כשעברנו דירה ניתק הקשר, אך הגעגועים היו הדדיים (אני מקווה), ובכל אופן ניצלתי יום של סידורים בירוקרטיים אלה ואחרים בעיר, לביקור בסניף המקומי השוכן ברחוב אחוזה 184 (כשר).

הצוות הצעיר (הם תמיד צעירים) היה חביב, שירותי ומקצועי, ואחרי מספר דקות יצאתי עם שקית ובה קופסה עם הזמנתי כדי לאכול בבית – טייק אוויי, בעברית. הזמנתי המבורגר הבית – 220 גרם של תערובת בקר וכבש. הלחמנייה הייתה טעונה בכל התוספות האפשריות – אלה ללא תשלום נוסף, והזמנתי גם טבעות בצל וספרייט זירו. כל אלה כלולים בדיל הארוחה העסקית: 59 ₪.

מי שרוצה יכול להזמין 9 מיני המבוגרים במארז תשיעייה
מי שרוצה יכול להזמין 9 מיני המבוגרים במארז תשיעייה

בזכות המרחק הקצר לביתי נהניתי מהמבורגר חם, וכך גם טבעות הבצל. מי שאוכל בסניף נהנה גם ללא תוספת תשלום מהאווירה, מוזיקה טובה, ואני מודה שיש הנאה בלראות את הצעירים האלה מתעסקים במקצועיות במשימה של ההכנה והאכלת הסועדים.

מסתבר שבורגרס בר, שפועלת כבר 18 שנה ויש לה 31 סניפים בחלק מערי הארץ, התחילה את דרכה כפאסט פוד ירושלמי. ברשת הניפו את דגל ההמבורגר בהתאמה אישית. זה מתחיל בבחירת הבשר, המשקל ומידת העשייה. האמת שהשאלות יכולות להיות קצת מנג'סות, אך הכל כתוב בבירור על לוחות על הקיר שמאחורי עמדת ההגשה.

בבורגרס בר יש מבחר של כריכים וראפים עם חזה עוף, שניצל קריספי, סטייק, או פורטובלו
בבורגרס בר יש מבחר של כריכים וראפים עם חזה עוף, שניצל קריספי, סטייק, או פורטובלו

אז בבשר יש בקר, טלה או אנטריקוט, רגיל או חריף – 150, 220 או 300 גרם. אחר כך תור התוספות בתשלום, פטריות פורטובלו, ביצת עין, אבוקדו, חזה אווז, ויש עוד. האמת שדאגו גם לצמחונים שייכנסו לסניפים, למשל עם כריך פטריות פורטובלו צמחוני. סיימנו? מה פתאום. עכשיו תור הרטבים, ויש 13 כאלה, כמו צ׳ימיצ׳ורי, מיונז שום, צ׳ילי מתוק, אלף האיים, טחינה ואחרים.

בורגרס בר רעננה הזכיר לי למה אני אוהב המבורגר. נהניתי. כל הפרטים וכתובות הסניפים באתר

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר