בורוכוב 88 – טרי וכשר ברעננה

בורוכוב 88 מציעה מענה לכל השעות, החל מארוחות בוקר, המשך לעסקיות בצהרים, וכלה בארוחות ערב המתאימות לדייטים רומנטיים או מפגשים לכל המשפחה

בורוכוב 88 היא מסעדה חלבית, כשרה למהדרין, הממוקמת בלב שכונת מגורים ירוקה ושקטה, ברחוב בורוכוב 88 ברעננה, מול בית הספר התיכון מטרו ווסט.
את המקום פתחו שלושה גיסים צעירים: יובל דרמר, דוד ויכסלבאום ועמנואל בן-שחר, שהחליטו לעזוב את עיסוקיהם הקודמים (עריכת דין ומנהל עסקים) ולהשקיע את מלוא מרצם במסעדה. הם בחרו במקום זה בגלל הקרבה לאזורי הקניות הסואנים ולאזור התעשייה וההיי-טק של רעננה. יחד עם זאת, המסעדה ממוקמת במקום רגוע ושקט המשופע במקומות חניה.

עם כניסתנו למסעדה שמנו לב לעיצוב הכפרי, לאווירה החמימה והשירותית, לניקיון, ולקהל מגוון שכלל משפחות, זוגות, וצעירים, כמחציתם חובשי כיפות. בנוסף לחלל האירוח, יש במקום מרפסת המציעה ישיבה בחוץ בימים החמים, וחדר VIP מושקע ומאובזר בציוד הקרנה ואינטרנט אלחוטי, המאפשר אירוח פרטי או עסקי של עד 60 איש.

המסעדה מציעה מענה לכל השעות, החל מארוחות בוקר, המשך לעסקיות בצהרים, וכלה בארוחות ערב המתאימות לדייטים רומנטיים או מפגשים לכל המשפחה.

אנו ביקרנו בבורוכוב 88 בשעות הערב.
תוך כדי ההתייעצות עם עמנואל, מבעלי המקום, הבנו שהבטטה היא אחד המרכיבים החביבים על המקום ועל בעליו.

למנות הראשונות הזמנו מרק בטטה וג'ינג'ר שמאוד נעם לחיכנו, וסלט פטה ובטטה ביחד עם פוקאצ'ינת הבית הנאפית במקום, טרייה וטעימה.

למנות העיקריות הזמנו את דג היום, פילה אמנון על מצע של פירה בטטות, וקבב סלמון ים תיכוני בתוספת תפוחי אדמה צלויים, סלט קצוץ וטחינה ירוקה.

את מרבית המנות האחרונות עדיין לא מכינים במקום, לפיכך, לקינוח הזמנו את המנה המקומית היחידה, עוגת גבינה עם שוקולד, שהייתה טעימה, ובהחלט אנחנו ממליצים להם להכין עוד קינוחים במקום.

בסך הכל אנו חייבים לציין שכל המנות טעימות, מוגשות ברוחב לב, ומצטיינות בטריותן.

על יצירת התפריט הופקד השף אילן ניב, שחיבר למקום תפריט מגוון ואנין טעמים:
ארוחות בוקר מכל רחבי הגלובוס (מחיר ממוצע כ- 40 ₪) כולל בוקר ישראלי, איטלקי, צרפתי, אמריקאי, שוויצרי וטורקי, מאפי בוקר טריים, כריכים (מחיר ממוצע כ- 35 ₪) עשירים מג'בטות או לחם בריאות, מבחר של טוסטים וסלטים (מחיר ממוצע כ- 40 ₪) המפתיעים עם גרסה מודרנית לסלט פטה ובטטה או סלט ירוק ואגסים (בעונה).
לקראת הצהרים ובערב תוכלו ליהנות עם מרק היום (22 ₪), קישים מגוונים (כ- 40 ₪ בממוצע), דגים טריים בצלייה במקום (כ- 60 ₪ בממוצע), פסטות עשירות (כ- 40 ₪ בממוצע), פוקאצ'ינה ביאנקה (כ- 35 ₪ בממוצע), ומנות מיוחדות לילדים (29 ₪) עם טוסטים, ספגטי ופוקאצי'נה, המוגשות עם מיץ תפוזים.

למי שרוצה לנשנש או להתמקד בקפה של אחר הצהריים, בבורוכוב 88 מציעים מבחר גדול של קינוחים (27 ₪), החל מטריקולד, מוס שופן ושוקולטה, המשך בגלידות ומילקשייקים וכלה במאפי גבינות, פאיים מגוונים וסלט פירות העונה.


בורוכוב 88
המסעדה כשרה למהדרין (חלבי) בהשגחת הרבנות רעננה
רח' בורוכוב 88 רעננה
טל. 09-7442203

פתוח: א'-ה' 08:00 – חצות, יום ו': 08:00 – 14:30. פתוח במוצ"ש
ארוחה עסקית: ימים א' – ה' 12:00 – 17:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר