בחודשי הקיץ נהנים נוסעי מחלקות היוקרה של SWISS מארוחות גורמה של השף אנדריאס אפנצלר

מנה ראשונה של ראגו לובסטר עם קולי אובליפיחה, מוס פלפל וצ'אטני
במסגרת SWISS Taste of Switzerland נהנים הנוסעים בכל רבעון ממנות קולינריות של מחוזות שונים בשוויץ, ובהכנה על ידי מגוון שפים

עד סוף אוגוסט תציע חברת התעופה SWISS לנוסעי מחלקות היוקרה שלה את המטעמים הקולינריים של  מחוז אוברוולדן במרכז שוויץ. זאת במסגרת תכנית הקולינריה SWISS Taste of Switzerland, בה הנוסעים נהנים בכל רבעון ממנות קולינריות של מחוזות שונים בשוויץ, ובהכנה על ידי  מגוון שפים. ברבעון זה ייהנו הנוסעים ממטעמיו של השף אנדריאס אפנצלר ממסעדת Frutt Stubli שבמלון The Frutt Lodge & Spa. לאפנצלר יש 15 נקודות של מדריך גו-מיו למנות במסעדתו במלון.

לקינוח שוקולד לבן עם מוס פטל, קרמבל וסורבה פטל
לקינוח שוקולד לבן עם מוס פטל, קרמבל וסורבה פטל

תפריט זה מוגש במחלקת העסקים ובמחלקה הראשונה בטיסות ארוכות טווח הממריאות משוויץ. לנוסעי מחלקת עסקים: למנה ראשונה טרטר סלמון מעושן עם שמנת חמוצה. המנות העיקריות יכללו פילה בקר ברוטב תימין, פרוסות סולת וירקות קיץ, ולקינוח  מוס יוגורט ודבש עם עוגת ספוג בטעם תות, ובירצ'ר מיזלי. התפריט לנוסעי מחלקה ראשונה: מנה ראשונה של ראגו לובסטר עם קולי אובליפיחה, מוס פלפל וצ'אטני, מנה עיקרית של פילה דג בשמן עירית, ריזוטו קטיפתי ובצלי פנינה מזוגגים ביין אדום, ולקינוח שוקולד לבן עם מוס פטל, קרמבל וסורבה פטל. את הארוחה יסיימו נוסעי מחלקות היוקרה  במגש  גבינות נבחרות מקנטון אוברוולדן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר