בחודש דצמבר תתקיים תערוכת המזון ישראפוד 2006

ענף המזון ותעשיית האירוח בישראל, כפי שיוצגו בתערוכת המזון – ישראפוד 2006 ותערוכת הוטקס לתעשיית האירוח, מוכיח כי זהו ענף הצועד קדימה ומתאים את עצמו למדינות המתקדמות בעולם. לאחרונה דווח כי מספר הישראלים הסועדים במסעדות מתקרב למיליון בחודש, ציבור המשאיר במסעדות קרוב למיליארד ש"ח בשנה

ענף המזון ותעשיית האירוח בישראל, כפי שיוצגו בתערוכת המזון – ישראפוד 2006 ותערוכת הוטקס לתעשיית האירוח, מוכיח כי זהו ענף הצועד קדימה ומתאים את עצמו למדינות המתקדמות בעולם. לאחרונה דווח כי מספר הישראלים הסועדים במסעדות מתקרב למיליון בחודש, ציבור המשאיר במסעדות קרוב למיליארד ש"ח בשנה.

התערוכה השנה מתמקדת במגוון סוגי קפה ומכונות קפה. תעשיית הקפה התפתחה מאוד בארץ בשנים האחרונות, וסוגי הקפה שניתן לקבל היום בארץ הם מהטובים בעולם.
כמו כן תציג התערוכה מוצרי מאפה, גלידות, קשת נרחבת של משקאות ומאכלים ואוכל אותנטי מכל העולם.

שתי התערוכות יתקיימו במקביל בגני התערוכה בתל אביב בין התאריכים 4-6 בדצמבר.
בתערוכות ישתתפו 250 מציגים, וכן שגרירויות זרות (איטליה, פולין) המייצגות נציגים רבים מחו"ל.

מקבוצת שטיר, מארגני התערוכה, נמסר כי מספרם של המבקרים הזרים יהיה הפעם מרשים במיוחד. בשטיר התקבלה הודעה על יותר מ-150 אנשי עסקים זרים מתחום המשקה והמזון שיגיעו לתערוכה, וכ-22 אלף מבקרים מקצועיים. גיל שטיר מנכ"ל קבוצת שטיר אומר: "תערוכת ישראפוד 2006 מהווה את המפגש הגדול והחשוב של הגורמים המובילים והמשפיעים בתעשיית המזון הנחשב לענף מורכב ויצירתי."

יורם לוי מנהל מינהל מוצרי צריכה במשרד הת"מת, מסר לקראת התערוכה כי ייצוא המזון בישראל הגיע בשנת 2005 ל כ-650 מיליון דולר ונמצא בשנים האחרונות במגמת עלייה. ייצוא המזון הישראלי מופנה בעיקר (כ-70%) לאירופה המערבית, למדינות כמו: גרמניה, אנגליה, צרפת, וכן לארה"ב. לוי אמר כי בשנים האחרונות חל גידול בייצוא היין, ובמוצרים נוספים כגון: ממתקים, דברי מאפה, סלטים למיניהם וירקות קפואים. יש לציין כי פרי ההדר תופס עדיין את המקום הראשון ברשימת מוצרי המזון שישראל מייצאת עם סך מכירות של כ- 125 מיליון דולר.
בארץ מגיע סך המכירות בתעשיית המזון לכ- 10 מיליארד דולר בשנה תוך שהוא שומר על גידול מתמיד של כ- 3 אחוז בשנה בממוצע, הענף מעסיק כ- 55,000 איש.

מה בתערוכה?
תצוגה של תעשיית המזון והמשקה בישראל ובעולם, שדירת מטעמים בה יוצגו מוצרי גורמה ובוטיק של יצרנים ויבואנים קטנים, כל סוגי האריזה של מזון ומשקאות, נציגות של יקבים מקומיים ויבואני יינות ומשקאות, ציוד לשינוע ולוגיסטיקה לענף.

קהל היעד מתמקד בסקטורים הבאים:
בשוק המקצועי-מוסדי: בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, ברים, מוסדות המפעילים מטבחים גדולים, מנהלים, קניינים, מנהלי רכש ומנהלי מזון ומשקה.
בשוק המאורגן: רשתות הסופר מרקט על סניפיהן.
בשוק הפרטי: קמעונאים, סופרמרקטים פרטיים, מרכולים, פיצוחיות וחנויות.
ובנוסף יצרנים, יבואנים, סיטונאים, מתווכים, מפיצים, וחברות משקה ומזון בארץ.

לתערוכות נלווית שורה של אירועים וכנסים, בהם:
* סדנא מקצועית בנושא ניהול מסעדות
* כנס איגוד מנהלי בתי מלון בו ידונו על בעיות ואתגרים בענף המזון והמשקאות כיום,
* לשכת המסחר אגף המזון תדון בכיוונים חדשים לשיווק מצליח של ענף המזון.
* ביום ג' 5.12 יתקיים הכנס הארצי לארגון וניהול אולמות וגני אירועים
*בנוסף תתקיים אסיפה כללית של איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים בהשתתפות שרגא ברוש נשיא התאחדות התעשיינים, רוני קוברובסקי יו"ר איגוד תעשיות המזון ויהודה שגב, מנכ"ל התאחדות התעשיינים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר