בחול המועד: תערוכת תוויות שוופס מוגז עדין בעיצוב הסטודנטים של בצלאל

העבודות יוצגו בתערוכה בלעדית במתחם "התחנה" בנווה צדק, תל אביב, החל מה-27.9. התערוכה תהיה פתוחה חינם לקהל הרחב

לראשונה מתקיימת תערוכת תוויות שוופס בעיצוב הסטודנטים של האקדמיה לאמנות ועיצוב, בצלאל עבור יפאורה, למהדורה מוגבלת של שוופס מוגז עדין
העבודות יוצגו בתערוכה בלעדית במתחם "התחנה" בנווה צדק, תל אביב, החל מ-27.9. התערוכה תהיה פתוחה חינם לקהל הרחב.

במשך מספר חודשים עבדו הסטודנטים על הפרויקט בליווי מקצועי של ראש המחלקה לתקשורת חזותית, עדי שטרן, המרצה בקורס דברת בן נחום, ואריאל ברנסון -מנכ"ל סטודיו אדלר. בסוף התהליך, שהסתיים לפני כחודשיים, בחרה ועדה את סדרת התוויות המצטיינת בעיצובו של הסטודנט בנימין טריגלו. סדרת התוויות תלווה את המוצר האמיתי על המדף למשך שלושה חודשים כמהדורה מוגבלת.
שלושת הסטודנטים שזכו במקומות הראשונים קיבלו מלגות כספיות מתנת יפאורה ושוופס.

בתערוכה יוצגו כלל הפרויקטים של הסטודנטים שהשתתפו בפעילות והגישו עבודות לשיפוט ולבחירה, וכן 13 בקבוקי ענק של שוופס מוגז עדין – שקופים ומעוצבים כבקבוקים אמיתיים, בטכנולוגיית "ואקום פורמינג" בגובה 2 מטר, אשר יוצבו ברחבי חלל התערוכה עם התויות השונות המייצגות את עבודות הסטודנטים.
בנוסף, מסביב לכל בקבוק יציג כל סטודנט באמצעות מגוון אמצעי המחשה, רעיונות וסקיצות בתהליך, את הדרך הקריאטיבית שליוותה אותו אל העיצוב המוגמר.

טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה, אומרת: "שיתוף פעולה מיוחד מסוגו בין חברת יפאורה והמותג שוופס לבין בצלאל, נוצר כאשר פתחנו בפני הסטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית את האפשרות לעצב ולאייר תווית עבור הסדרה של מוגז עדין. המטרה היתה לחבר שני מותגים דומיננטיים ומובילים בתחומם, ולחזק את הצד היצירתי, המיוחד והשונה בכל הנוגע למותג שוופס, תוך חיבור עם האקדמיה בצלאל, אשר מיוחסים לה ערכים דומים".

עדי שטרן, ראש המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, אומר: "אנו רואים בשיתופי פעולה עם התעשייה חשיבות עליונה. שיתוף הפעולה עם שוופס אפשר לסטודנטים להיחשף לפרויקט שוק אמיתי, להיפגש עם לקוח ולהתמודד עם אתגר עיצובי ייחודי. הסטודנטים בקורס בכלל, והזוכים בפרט, השכילו ליצור פתרונות עיצוביים ומאויירים חדשניים ורעננים. שיתוף הפעולה בין האקדמיה כאכסניה למחקר ומצוינות בעיצוב לבין המותג המוביל שוופס נחל הצלחה גדולה".

כאמור, החל מ- 27.9 תתקיים תערוכה הפתוחה חינם לקהל הרחב במתחם התחנה בנווה צדק תל-אביב.
מאחר ששוופס הינו מותג משקאות מוגזים, ועולם הבועות מלווה את המוצר, לכן המוטיב המרכזי שנבחר לסדרה המוגבלת של שוופס הן הבועות.
הבועות ילוו את האירוע כולו, החל מחלוקת שוופס למבקרים, הופעות של אמן בועות סבון מקצועי במשך כל ימי התערוכה, וחלוקת מתנות של מתקני יצירת בועות סבון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר