בחרנו בצ'צ'ו בפולג

מהכתבה מעוררת התיאבון של שי לוטן ב"ידיעות השרון" התיידדנו עם התפריט של צ'צ'ו, וחלמנו על שעועית עם בשר, שעועית עם רגל, במיה עם בשר, קוסקוס, מפרום, טבחה, חריימה, חומוס עם עוף, מצ'ומה, מעיים ממולאים. די, אי אפשר לעמוד בכל שפע זה. צריך לדגום ולטעום

דווקא ביום הבחירות החליט החורף הישראלי להסתער עלינו עם גשם, אבל אחרי הביקור בקלפי החלטנו לא לוותר על המשימה שהצבנו לעצמנו בסוף השבוע האחרון, כשקראנו ב"ידיעות השרון" על מסעדת צ'צ'ו הטריפוליטאית – נתנייתית שפתחה סניף חדש, בנוסף למקום בו היא פועלת מזה עשרות שנים בשוק נתניה (משנת 1963), ומיקמה אותו במרכז המסחר-בילוי יכין–אלכסנדרה באזור התעשייה פולג, נתניה.

נראה כי את האלפים שנהרו לאזור ניתן לחלק לאלה שכבר היו באיקאה ביום ג' בשעות הבוקר, ולאלה שהתכוננו להסתער על החנות אחרי ארוחת הצהריים. מהכתבה מעוררת התיאבון של שי לוטן ב"ידיעות השרון" התיידדנו עם התפריט של צ'צ'ו, וחלמנו על שעועית עם בשר, שעועית עם רגל, במיה עם בשר, קוסקוס, מפרום, טבחה, חריימה, חומוס עם עוף, מצ'ומה, מעיים ממולאים, שעועית עם סלק, פלפל ממולא, צ'ירשי, פול, סלט עגבניות, כרוב, פלפלי צ'ומה, ובשר על האש בנוסח טריפוליטאי – חלקים פנימיים כמו לב, סרעפת, שקדים, כבד, כליות. די, אי אפשר לעמוד בכל שפע זה. צריך לדגום ולטעום.

וכך הגענו למרכז יכין–אלכסנדרה בשעת צהריים גשומה מוקדמת, למזלנו הטוב.
חנינו בחניון התת קרקעי הנוח, ומצאנו את המסעדה ואת התור הקצר של שני שולחנות לפנינו. המתנו ליד שורת הפתיליות ועליהן סירים עמוסים במטעמי צ'צ'ו – הנה המונח "בישול איטי" (Slow Cook) במיטבו: אוכל המתבשל בנחת משעות אחרי הצהריים של יום אתמול.

מקץ 10 דקות ישבנו ליד השולחן עליו נחתה סדרת סלטים טריים: גזר חריף, עגבניות חריפות, כרוב לבן, סלק, ירקות בתחמיץ, וסלסלה של לחם לבן פרוס בפרוסות עבות של פועלים – לקחת ולנגב.
הסלטים כלולים במחיר המנה העיקרית, ויחדשו לכם אותם – אם תבקשו.

רציתי טחול ממולא עליו חלמתי מאז קריאת הכתבה הנ"ל. אבל לא היה. איזו אכזבה. הפיתרון החליפי נמצא במפרום – שתי קציצות בשר גדולות אפופות בתפוח אדמה ומבושלות ברוטב-מרק שופע ירקות, אותו ליוויתי בצלחת גדולה גדושה בארוז ועליו שעועית (40 ₪ המפרום, 10 ₪ האורז).
המנה השנייה שהזמנו הייתה צלחת שעועית טעימה מאוד, עם בשר – או ליתר דיוק מעט בשר – אבל טעים (40 ₪. שעועית בלי בשר: 29 ₪).

בין ביס לביס, בליווי סיידר ודיאט ספרייט (10 ₪ לבקבוק), הסתכלנו בסיפוק רב על התור הארוך שחיכה בתוך המסעדה ומחוצה לה. אבל נהנינו בהחלט גם מהאוכל, ולא היססנו להציץ גם בצלחות של סועדים אחרים במסעדה שבהחלט נראו נהנים. מה שברור זה שמצ'צ'ו לא תצאו רעבים.

המוזיקה ברקע הייתה מאוד לא טריפוליטאית, והרגע הטוב היה כשהשתרר שקט והמוזיקה פסקה. המולת הסועדים והילדים הספיקה בהחלט.

אומרים לנו שבימים כתיקונם מהווה צ'צ'ו בשעות הצהרים נקודת משיכה להיי-טקיסטים באזור המצוידים בכרטיס סיבוס. מכל מקום, המסעדה פתוחה עד חצות (בשישי עד כניסת השבת), כך שמי שיש לו קיבה חסונה יוכל ליהנות כאן גם בערב.
בשבת פותחים ביציאת השבת, וניתן להצטייד בטייק אוויי בכל ימות השבוע – כולל שישי עד כניסת השבת. מוצע להתקשר לפני כן.

צ'צ'ו – מסעדה טריפוליטאית
מאכלים בניחוח ביתי
מתחם אלכסנדרה, יכין סנטר
א.ת. פולג נתניה
טל. 077-7123124

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר