בטח שמעתם ברדיו את הקמפיין: Who the f—ck is lauder's???

יבואנית המשקאות א.ג.ת.ד מעלה קמפיין לוויסקי הסקוטי לאודר'ס תחת הסלוגן "לאודר'ס- וויסקי סקוטי משובח", אבל זה החלק המעודן בקמפיין

יבואנית המשקאות א.ג.ת.ד העלתה קמפיין לוויסקי הסקוטי לאודר'ס
תחת הסלוגן "לאודר'ס- וויסקי סקוטי משובח", אבל זה החלק המעודן בקמפיין
שיכלולן רדיו, שילוט חוצות, פרסום על אוטובוסים ומודעות בעיתונים.

הקמפיין החל בטיזרים ברדיו על בסיס העיבוד לשיר על אליס, עם המסר Who the f—ck is lauder's??? בלבד, ללא אזכור למשקה עצמו. מספר ימים לאחר מכן, נחשף הוויסקי עם הוספת המשפט בסוף התשדיר: "לאוד'רס וויסקי סקוטי משובח".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום MOMA פרסומאים, עלה לתקופה של חודש בהשקעה של 500,000 ₪.

סטאס פרבמן, מנהל השיווק של א.ג.ת.ד, אומר: "מטרת הקמפיין הינה לחשוף את וויסקי 'לאודר'ס' לקהלי יעד חדשים, רבים ככל הניתן, וכן על מנת לבסס אותו כמוצר דומיננטי בקטגוריית משקאות הוויסקי בישראל – הן בברים ובמקומות הבילוי השונים, והן בחנויות האלכוהול והיין המובחרות".

מקורו של וויסקי לאודר'ס בסקוטלנד והוא נמכר בישראל זה מספר שנים – בעיקר בחנויות יין ואלכוהול, אך גם בברים ובמועדונים. מחירו המומלץ לצרכן לבקבוק של 700 מ"ל נע בין 90 ל-100 ₪.

א.ג.ת.ד הינה חברה יבואנית ומשווקת בתחום המשקאות האלכוהוליים בישראל. בין המותגים המשווקים על ידי החברה לשוק הישראלי: חורטיצה, בלגוף, לואי רוייה, גראנד מקניש, גראן טורינו, לאודרס, סיירה, אשר נמכרים במועדונים, ברים ובנקודות מכירת האלכוהול ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר