ביולי: גד מורנינג ישראל ב- 40 מסעדות ובתי קפה

פרויקט ארוחות הבוקר הגדול יוצא לדרך: 40 מסעדות ובתי קפה מגישים תפריט ארוחות בוקר מיוחד עם הגבינות של 'מחלבות גד'. ועל כל ארוחת בוקר מהתפריט ניתן יהיה לקבל את השנייה בחצי המחיר. כל אלה בין 4 עד 15 ליולי

גד מורנינג – פרויקט ארוחות הבוקר הגדול יוצא לדרך: 40 מסעדות ובתי קפה מגישים תפריט ארוחות בוקר מיוחד עם הגבינות של 'מחלבות גד'. ועל כל ארוחת בוקר מהתפריט ניתן יהיה לקבל את השנייה בחצי המחיר (הזולה ביניהן). כל אלה בין 4 עד 15 ליולי.

אין ספק שבתפריטי ארוחות הבוקר בארצנו ניתן למצוא שמות מעניינים, כמו בוקר סיציליאני – פוקצ'ה אישית עם מגוון גבינות איטלקיות מסורתיות: קשקבל, פיקורינו מוצרלה, ריקוטה פרסקה וירקות אנטיפסטי, בוקר איטלקי – פריטטת תפוחי אדמה, גבינות ועשבי תיבול אישית מוגשת בליווי סלט קפרזה עם מוצרלה טרייה, בוקר ימאים – מאפה תרד וגבינה בלקנית עם סלט ים תיכוני, זיתי טאסוס, ביצה קשה, טחינה ומלפפון חמוץ, או שניצל קממבר ושבבי שקדים, מוגש בליווי בריוש וריבת אגסים וניל.
אלה רק חלק מתפריטי ארוחות הבוקר שיוגשו במסגרת פרויקט גד מורנינג של מחלבות גד.

המסעדות ובתי קפה שמשתתפים במבצע:
אזור הצפון – פול קפה-גן הצפון; קוקימן-חיפה; פרליקה-כרמיאל; port café; איזבלה; אתנחתא-ק.ביאליק; בנחלה-נהריה; זאזו-פרדסיה.
אזור הדרום – חלומי-אופקים; פישנזון-אשקלון; gecko café-ב"ש.
ירושלים והסביבה – כרמא; לוצ'נה; קפה איתמר; קפה יהושע.
אזור המרכז – קפה זליק-גבעתיים; קפה ויולה-גבעתיים, גזיבו-הרצליה; קפה כזה ביסטרו-הרצליה; מיידלה-בורגתא; כרמים-מושב סגולה; בית הקפה של גידי-ר"ג; קפה פולה-ראשל"צ; מילאנו קפה-רחובות; גם קפה-רעננה.
תל- אביב-יפו – רוטשילדס קיטשן; שלוותה, קפה הורקנוס, Moma; ג'רמיה; דובנוב 8; ספידו בר; קפה איינשטיין, קפה הנרייטה, קפה יפו, בר גיורא.

בין תפריטי ארוחות הבוקר במסעדות:
ברוטשילד'ס קיטשן התל אביבית יגישו לארוחת הבוקר שניצל קממבר ושבבי שקדים, בליווי בריוש וריבת אגסים וניל (32 ₪).
קפה זליק בגבעתיים: טארטלט גבינות עשיר: טארטלט במלית גבינות גד: גבינת ריקוטה פרסקה, עיזים ופקורינו גד,עם פלפלים קלויים ואגוזים. מוגש בליווי סלט ירוק טרי (36 ₪).
כרמא הירושלמית: בוקר מהטאבון – פוקצ'ת עגבניות טריות מגורדות עם ביצת עין וגבינת פטה, אפויה בטאבון סלט סלט אישי (44 ₪). 
מסעדת פורט בנמל קיסריה תגיש בין היתר: בוקר ימאים – מאפה תרד וגבינה בולגרית עם סלט ים תיכוני, זיתי טאסוס, ביצה קשה, טחינה ומלפפון חמוץ. (49 ₪).
בית הקפה של גידי ברמת גן: שלושה קישים, שלוש גבינות: קיש בטטה, קיש בצל וקיש פטריות. כל הקישים מכילים תערובת גבינות עשירה: בולגרית, מוצרלה ושמנת. מוגש עם סלט ירקות קצוץ טרי וטחינה (55 ₪),
בנוסף יוגש במסעדות ובתי הקפה מגוון רחב של ארוחות בוקר מיוחדות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר