ביוני פסטיבל הבירות הבינלאומי השני בהאנגר 11 נמל ת"א

המארגנים אומרים כי הפסטיבל שהתקיים לראשונה בשנה שעברה, זכה לכמות מפתיעה של מבקרים, והוכיח שתרבות שתיית הבירה בארץ מתקדמת בצעדי ענק

בימים שני ושלישי, 8 ו- 9 ביוני, יתקיים פסטיבל הבירות הבינלאומי השני בהאנגר 11 בנמל ת"א.

המארגנים אומרים כי הפסטיבל שהתקיים לראשונה בשנה שעברה, זכה לכמות מפתיעה של מבקרים, והוכיח שתרבות שתיית הבירה בארץ מתקדמת בצעדי ענק. הציבור בארץ לומד להעריך בירה איכותית ולעמוד על ההבדלים בין סוגי הבירות השונים, הטעמים, המקורות, שיטות הייצור.

באיחור קל אחרי היין ומיני האלכוהול – גם הבירה זוכה לזרקור על מיני סוגי וגווניה.
לצד טעימות בירה יוזמנו המבקרים בפסטיבל ללמוד ב"עולם הבירה" ממומחים כיצד להכין בירה ביתית, על תהליכי הייצור ועל הסוגים השונים, ויקבלו תשובות על שאלות כמו מהן בירות טרפיסיות ולמה אנו חבים את קיומן של בירות טרפיסטיות לפרישתם של קבוצת נזירים מהמסדר הסיסטרני? מדוע שתיית בירה לא מסוננת מפחיתה את הסיכויים לחמרמורת (הנגאובר)? באיזו בירה אפשר למצוא קליפות תפוזים מיובשות וכוסברה?

המארגנים מציינים כי כמות הקהל האדירה שהגיעה בשנה שעברה לטעום ולהתרשם, לצד כמות מבשלות הבוטיק ההולכת וגדלה בארץ, הובילו להרחבת הפסטיבל השנתי שיציג לא פחות מ- 80 סוגי בירות מרחבי העולם.
בין הבירות: בלהייבן, גולדסטאר, גינס, דאנסינג קאמל, דובל, הוגרדן, ויינשטפן, היינקן, טובורג, כנען, לינדמנס, לף, מארדסו, מרפיס, פאולינר, קרומבכר, קרלסברג, סטלה ארטואה, סינגה, סמואל אדאמס, שמאי, שניידר וייסה ונוספות.

כן יציע הפסטיבל שדרת אוכל: עוף בגריל עם נגיעות בירה – כמיטב המסורת האמריקאית, נקניקיות גורמה, צ'יפס הולנדי, אסאדו, פרצל.

בנוסף יימכרו מוצרי בירה לאספנים, יתקיימו הדגמות של תהליכי ייצור הבירה, מבשלות ביתיות, תחרויות, מזרקות בירה.

את הפן האמנותי יספקו הופעות של איפה הילד וארקדי דוכין ומיכה שטרית.

מחירי הכרטיסים במכירה מוקדמת בלבד: 30 ש"ח, כולל טעימת בירה ראשונה.
מחירי הבירות בפסטיבל: 250 מ"ל יימכרו ב- 8/12/16 ₪, 330 מ"ל ב- 16/20/24 ₪

לפרטים: קסטל – 8965*, www.TKTS.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר