ביו-תור מציג חבילות תיור קיציות לשעות בין הערביים

ביו-תור שדה אליהו מציגים חבילות תיור לשעת בין הערביים בעמק המעיינות, לחודשים יולי ואוגוסט

ביו-תור שדה אליהו מציגים חבילות תיור לשעת בין הערביים בעמק המעיינות, לחודשים יולי ואוגוסט.

חוויה "מחשמלת"- אופים, טועמים ונהנים
טיול בשעת בין הערביים בין מטעים, כרמים ושדו , נלמד ונחווה את הטבע הנקי מכימיקלים. לאחר הסיור נבקר ב"אגדת לחם" אשר בגשר הישנה. שם תחכה לנו אופה אשר תדריך אותנו בסדנא לאפיית פוקצ'ות או בורקיטוס ותכבד את כולם בקפה ומאפה. בזמן שהמאפים נאפים נצפה במיצג אורקולי מרשים על רוטנברג – האיש והאגדה, אשר הקים את תחנת החשמל הראשונה בארץ.
מחיר החבילה – 55 ₪ למשתתף מעל גיל שנתיים.

אבורג'ינים, קנגרו, תנשמות, בזים וחרקים
הגן אוסטרלי, 'גן גורו', יפגיש אותנו עם אוסטרליה הרחוקה. לאחר המפגש נבקר בביו-תור שם נשמע, נלמד ונכיר יצורים כמו תנשמות, בזים, חרקים, זבובים ודבורים, כשהמשותף לכולם הוא שהם מועילים לחקלאים, לסביבה ולאדם.
מחיר החבילה – 54 ₪

הכל ירוק!
חוויה טבעית ובריאה המשלבת סיור ירוק בחיק הטבע עם ביו-תור ולאחריו ביקור בפארק פיקוס בנגאלי, שם נאכל פיצות ותוספות על טהרת האורגני ישר מהטאבון מעשה ידיה של השפית ממסעדת "ארוחה ירוקה".
מחיר החבילה – 75 ₪ לאדם מעל גיל 3

על עיזים וחרקים
לאחר שעוררנו את תאבוננו בסיור בשעת בין הערביים עם ביו-תור במטעים, בכרמים ובשדו , נמשיך ל"עז עיז"- חוות העיזים אשר במנחמיה. לאחר סיור מודרך בחוות העיזים, נלמד כיצד מכינים גבינה ונסעדבארוחת ערב על טהרת הגבינות, המאפים והירקות הביתיים.
מחיר החבילה- מבוגר 90 ₪ ילד (3-12)- 75 ₪

רפת, רובוטיקה והייטק חקלאי
בחבילה זו נשלב עם ביו-תור- סיור "הייטק חקלאי" בחיק הטבע, ביקור במרחק 30 דקות נסיעה, ב"פרובוט" רפת הרובוטית אשר בכפר יחזקאל.
ברפת רובוטית ללא מגע יד אדם, הכל עובד "על אוטומט": הרובוט חולב את הפרות בעצמו, מאכיל אותן ובודק את איכות החלב. ברפת נערוך הכרות והתנסות עם חליבת פרות, הגמעת עגלים קטנים מבקבוק, שעשועונים לילדים מעולם הפרות והמשק החקלאי וסרט משעשע על הרפת.
מחיר החבילה: 50 ₪ 

בחיק הטבע ולטובתו
לאחר שטעמנו את טעם הטבע בסיור עם ביו-תור, נמשיך בסדנא שבה גם נתרום את חלקינו למען הטבע בשעה של סדנא אשר בה נכין מתקני האכלה לציפורים. את המתקן הממוחזר והירוק, ניקח איתנו הביתה ובכך נזמין את שלל ציפורי ארצנו לגינתנו הפרטית, או אפילו למרפסת בקומה הרביעית.
במהלך הסדנא גם נספר אגדה כיצד נבראו הציפורים ואיך הם קיבלו את צורתם המיוחדת ונכיר את ציפורי הבית.
מחיר החבילה – 50 ₪ למשתתף מגיל 3- 16, 30 ₪ למבוגר

טבע וטכנולוגיה – עבר והווה
חוזרים לעבר וחווים את הטבע במוזיאון לארכיאולוגיה בגן השלושה. במוזיאון מוצגים עשרות מינים של בעלי חיים על כלי חרס, תבליטים ופסלונים. לאחר הדרכה של שעה במוזיאון, במרחק 15 דקות נסיעה, נשים פעמינו לביו-תור אשר בקיבוץ שדה אליהו.
מחיר החבילה: 40 ₪ לאדם מעל גיל 4.

ביו-תור, טל. 04-6096986, 054-5640573, www.bio-tour.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר