בייגל בייגל בקמפיין למבצע "מנחשים וזוכים" לניחוש מספר יחידות הבייגלה המרכיבות את דמות האביר

בייגל בייגל רואה בילדים את קהל היעד העיקרי שלה בקטגוריית הבייגלה, ומסקר שערכה החברה באמצעות מוניטור Tns עלה כי שיעור הצריכה הגבוה ביותר של הבייגלה הינו בקרב ילדים בגילאי 8-3 עם 68%. גם בקרב גילאי 8-12 שיעור הצריכה גבוה ועומד על 60%

חברת בייגל בייגל ממשיכה למנף את ה"משחק הכי טעים שיש", ועולה בקמפיין חדש שילווה את מבצע "מנחשים וזוכים". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל טלוויזיה ותקשור על גבי אריזות הבייגלה ואביזרי נראות בנקודות המכירה, בהשקעה של כ-2 מיליון ₪.

במסגרת המהלך מציעה בייגל בייגל מבצע פרסים בו קונים אריזות בייגלה המשתתפות במבצע, מנחשים את מספר יחידות הבייגלה המרכיבות את דמות האביר של בייגל בייגל, מתקשרים לטלמסר ומשתתפים בהגרלה הגדולה. בכל יום יש שני זוכים בטרקטורון ממונע של פישר פרייס.
בתוך כל אריזות הבייגלה המשתתפות במבצע יש עלון עם פרטי המבצע ודמות האביב שיש לנחש. בנוסף, בכל אריזה 2 מדבקות מתנה ממגוון הדמויות של בייגל בייגל.
המבצע בתוקף עד ה-28.2.07 ברשתות השיווק ובחנויות המובילות.

בייגל בייגל רואה בילדים את קהל היעד העיקרי שלה בקטגוריית הבייגלה, ומסקר שערכה החברה באמצעות מוניטור Tns עלה כי שיעור הצריכה הגבוה ביותר של הבייגלה הינו בקרב ילדים בגילאי 8-3 עם 68%. גם בקרב גילאי 8-12 שיעור הצריכה גבוה ועומד על 60%.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר