בייגל בייגל תייצא לאוסטרליה פרצעלס ב- 3 מיליון ₪

תשווק קרטוניות בייגלה ייחודיות שעוצבו במיוחד לשוק האוסטרלי וישווקו ברשת ביג W, שהינה חברת בת לרשת Woolworths הבינלאומית

חברת בייגל בייגל חתמה בימים אלה עסקת ייצוא בהיקף של כ-3 מיליון ₪. במסגרת העסקה תייצא בייגל בייגל קרטוניות בייגלה ייחודיות (פרצעלס) שעוצבו במיוחד לשוק האוסטרלי.

העסקה נחתמה לתקופה של שלוש שנים עם רשת ביג W, המונה כ-200 סניפים. רשת ביג W הינה חברת בת של רשת Woolworths הבינלאומית' המחזיקה כ-50% משוק המזון באוסטרליה. מוצרי בייגל בייגל ישווק באוסטרליה באמצעות חברת טריאליה.

לדברי אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "בייגל בייגל צמחה בשנים האחרונות בשעורים יפים בפעילות היצוא שלה במדינות רבות, כולל באוסטרליה. שיתוף הפעולה עם משווק מקצועי באוסטרליה סייע לנו רבות בגיבוש ההסכם הייחודי עם רשת W. מדובר בהזמנה לבייגלה באריזה יצירתית הנותנת מענה לבקשה הלקוח המקומי. המוצרים שלנו יושקו במסגרת המכירות המוגברות סביב האיסטר, ולהערכתי שיא המכירות צפוי בתקופה שקודמת לחג המולד. יחד עם זאת, אני מעריך שמכירות המוצר יבוצעו לאורך כל השנה".

רשת ביג W האוסטרלית הינה רשת קמעונאית עם קונספט חדש המציע מגוון של חטיפים מלוחים באריזות מעוצבות. חברת בייגל בייגל עיצבה קרטונית בייגלה בהתאם לצרכים של הלקוחות המקומיים וכך נבחרה להשתלב בקונספט המיוחד.

בייגל בייגל היא השחקן השני בשוק הבייגלה באוסטרליה, עם נתח שוק של כ- 20% וצמיחה שנתית של כ- 20% בשנתיים האחרונות.

בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%), והינה היצרנית הוותיקה והמובילה בישראל בתחום הבייגלה וחטיפי הקרקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר