ביכורים מזון ומאפה תייצא לחם פשתן דל פחמימות לשוק היהודי בארה"ב

לביכורים מזון ומאפה המתמחה בייצור מגוון לחמים, חלות, עוגות ומאפים מיוחדים יש מחלקה לייצור לחם ולחמניות פשתן. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים

בעקבות הפופולריות של תזונה דלת פחמימות והעלייה במודעות לאורח חיים בריא – במיוחד בתקופת הקורונה, הביאו לעלייה בביקוש ללחם פשתן גם בחו"ל. ביכורים מזון ומאפה המתמחה בלחמים ולחמי בריאות, חתמה לאחרונה על עסקה לייצוא של לחם פשתן דל פחמימות לשוק היהודי בארה"ב, בהיקף מדווח של כמיליון ש"ח בשנה הראשונה.

הלחם, העשוי מזרעי פשתן המיובאים מקנדה, מיוצר במפעל ביכורים במישור אדומים בטכנולוגיה השומרת על הערכים הבריאותיים של הפשתן כמזון-על. הלחם דל מאוד בפחמימות (פחות מ-1 גרם בפרוסה) ועשיר בחלבון, אומגה 3 וסיבים תזונתיים. הלחם נטול סוכר וממתיקים, בעל ערך גליקמי נמוך, ומתאים גם לתזונת סוכרתיים. הלחם נארז טרי ופרוס באריזה שומרת טריות, המאפשרת חיי מדף של למעלה מחצי שנה ללא הקפאה.

צילום איל קרן

יעקב לבין, מנכ"ל "ביכורים מזון ומאפה", אומר: "הייצוא החל לפני מספר חודשים, בשיאו של משבר הקורונה, ובימים אלה יצא המשלוח הרביעי. במהלך תקופת הקורונה סבלנו, כרבים אחרים, מתעבורה בעייתית ולא סדירה של אספקת חומרי גלם מחו"ל. לא פעם היו עיכובים של שישה שבועות ויותר, מה שגרם לעיכובים או למחסור באספקת הלחם בארץ או לחו"ל. למרות קשיים אלה אנו מצליחים לעמוד בהתחייבויות".

גם בארץ נרשמה קפיצה במכירות: עם תחילת ייצור הלחם המיוחד לפני ארבע שנים, מכרה החברה עשרות בודדות בחודש בחנויות טבע בלבד. היום הלחם נמכר בכ-2,000 נקודות מכירה בישראל, כולל רשתות שיווק ומכולות שכונתיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר