בירה בוטיק אלכסנדר מעתה בטיסות אל על

בירה אלכסנדר נבחרה להיות בירה בוטיק שתוגש מעתה גם במחלקות היוקרה של אל על. מתוך מגוון הבירות של מבשלת אלכסנדר, מוגשת לנוסעי אל על אלכסנדר בלונד – בירה ממשפחת ה- ALE, זהובה ומאוזנת

בירה אלכסנדר נבחרה להיות בירה בוטיק שתוגש מעתה גם במחלקות היוקרה של אל על. מתוך מגוון הבירות של מבשלת אלכסנדר, מוגשת לנוסעי אל על אלכסנדר בלונד – בירה ממשפחת ה- ALE, זהובה ומאוזנת.

אורי שגיא, מייסד המבשלה והברומייסטר של אלכסנדר, אומר:  "זהו עוד צעד במהפכת בירות הבוטיק שאנו מנהיגים בישראל, והישג גדול לא רק למבשלת אלכסנדר אלא לכל קטגוריית בירות הבוטיק הצומחת בישראל בשנתיים האחרונות".

אורי שגיא, בעבר מפקד טייסת בחיל האוויר, התעסק בבירה כתחביב כ-25 שנה, במהלכן ביקר ולמד בירה ברחבי העולם. בשנים האחרונות התחיל לבשל בירה בביתו בכמויות קטנות, והאהבה הרבה לבירה והיהכרות ארוכת השנים עם בירה איכותית ברחבי העולם באה לידי ביטוי בבירה שהחל לייצר לאחר שנים רבות של שירות בחיל האוויר.
במהלך 2008 למד אורי טכנולוגיית ייצור בירה באופן ממוסד ב-World Brewing Academy, וסיים בהצלחה את הלימודים ומבחני ההסמכה. 

בתהליך הפיכת הרעיון למציאות חברו לאורי שלושה אנשים: אביאם סלע, גם הוא טייס ותיק בחיל האוויר, חובב ואספן וויסקי סינגל מאלט ומומחה בתחום זה, והאחים המסעדנים יורם וארי ירזין.
כדי ליצור בירה בסטנדרטים גבוהים הצטרף אליהם פטריק ואן דאם. צעיר הולנדי וברומאסטר מקצועי, שהוסמך באוניברסיטת ווינשטפן בגרמניה ומופקד על תהליך הייצור השוטף.

מבשלת אלכסנדר
רח' צבי הנחל 19 א.ת עמק חפר
טל. 074-7034094

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר