בירה גינס יוצאת במבצע שיווק מיוחד ל-Bloomsday

מבשלות בירה ישראל עם המותג Guinness וחברתIBBL-SPIRIT עם מותג BUSHMILLS מציגות פעילות שיווקית ייחודית לרגל חגיגות 103 שנה ל- BLOOMSDAY

מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת Guinness בישראל, וחברת IBBL-SPIRIT משווקת מותג BUSHMILLS יוצאות בפעילות שיווקית מיוחדת לרגל החג האירי המסורתי – BLOOMSDAY, המצוין מזה 103 שנים באירלנד וברחבי העולם בתאריך ה- 16.6.

הפעילות, בהשקעה של כרבע מיליון שקל, כוללת מודעות עיתונות, ופעילות קד"מ בפאבים איריים מובילים ברחבי הארץ במהלך סוף השבוע של ה-15 ו-16 ביוני.

חגיגות ה BLOOMSDAY בעולם כולו נחגגות מידי שנה ב-16 ביוני מאז שנת 1904, אותו יום בו יוצא ליאו בלום למסע הזוי בין פאבים, מסעדות ובתי מרזח ברחבי דבלין, מסע אשר מסתיים בזרועותיה של אשתו, מולי בלום.

מסעו הפתלתל של ליאו בלום הוא צירו של הספר "יוליסס" מאת גיימס גויס , שנבחר לרומן הטוב ביותר של המאה העשרים ואשר לכבודו הוכרז BLOOMSDAY כחג לאומי באירלנד.

מסעו של ליאו בלום מלווה בשתייה מרובה הוויסקי האירי הידוע BUSHMILLS וכן בבירה האירית המפורסמת Guinnessיחד עם נקניקיות עסיסיות מלוות בכרוב כבוש ובחרדל ממש עד מחנק.

במסגרת הפעילות, יקושטו הפאבים בבלונים כתומים ולבנים השייכים לדגל הלאום האירי ובשרשראות דגלים ססגוניות. בפאבים המובילים תיערך פעילות קד"מ של קבוצות שחקנים הלבושים ברוח תחילת המאה – גברים בטוקסידו ונשים בשמלות אשר יזמינו את הקהל לחוות עימם את רוח התקופה ולהקשיב לרחשי ליבו של ליאו בלום במהלך המסע שלו אחר האמת ,השחקנים יילוו על ידי נגן חמת חלילים שישרה באמצעות מוזיקה אירית מסורתית. ברוח החג האירי יחלקו הדיילים כובעים ברוח התקופה – כובעי חצי צילינדר. סיגארים איכותיים ועוד מגוון מתנות ייחודיות.

במהלך הפעילות, בירה Guinness תימכר במחיר מיוחד לצד כוסית וויסקי BUSHMILLS על מנת לאפשר שתייה כמעט חופשית כמו שרק האירים יודעים לשתות.

אלעד דור מנהל מותג גינס במבשלות בירה ישראל: "אנו רואים בחגיגות הבלומס דיי הזדמנות לחזק את המודעות למותג Guinness ולמותג BUSHMILLS וקשירתם לשורשי התרבות האירית. אנו מזמינים הקהל לבוא ולחגוג עימנו בפאבים ובארים רבים ברחבי הארץ עם מוסיקה אירית, מתנות, דיילות ועוד".

הפאבים בהם יקיים מותג הבירה Guinness ומותג הוויסקי בושמילס את הפעילות לרגל ה-BLOOMSDAY
מולי בלום – ת"א, ליאו בלום – ת"א, מייקס פלייס – ת"א, באז טופ – ת"א, גורדון אין – ת"א, טמפל בר – רמת השרון, דבלין – הרצליה, פוגי דיו – כפר סבא, שמרוק – נתניה, דבלין – רחובות, אוקונר– ראשון לציון, ברסה – ראשון לציון, כצה – ראשון לציון, אטמוס – רחובות, דבלין -ירושלים, אוקונל -ירושלים, מייקס פלייס – ירושלים, בלווד – ירושלים, גו מורגן –קריות, אייריש האוס – חיפה, עוגן – חיפה, קלמנס – חיפה, דיוק – חיפה.

מותג Guinness משווק בישראל על ידי מבשלות בירה ישראל בע"מ משנת 1996. הפנייה לשוק הבירות stout הייתה מתוך ראייה אסטרטגית אשר ראתה חשיבות וראשוניות בפנייה לפלח שוק ייחודי ושונה אשר באותה תקופה לא זכה למענה הולם וכן מתוך כוונה עתידית לפיתוח מורחב של המותג ומיצובו כמותג סופר פרימיום מספר אחת בישראל.
בירה Guinness נחשבת לבירה האיכותיות ביותר בעולם. סודה של בירה גינס Guinness הוא בהקפדה על אותה נוסחה ייחודית כבר 245 שנים שמקנה לה את אותו ראש קצף מיוחד שהפך סימן ההיכר של GUINNESS .

הפאבים האיריים בישראל
בישראל נפתחו בשנים האחרונות הרבה מאד פאבים ובארים חדשים תוך השקעות גבוהות. פריחתם של הפאבים האיריים החלה רק בשנים האחרונות. הפאב האירי הראשון נפתח בתל אביב (מולי בלום) בסוף שנת 2000 ומאז נפתחו פאבים איריים (ברחובות, תל אביב, הרצליה וירושלים).

על הפאב האירי
הפאב האירי הוא מותג שנולד בשנת 1992 באירופה. קצב התפתחותו בתחילת הדרך היה כשל פאב רגיל. עם הגיעו לארה"ב בשנת 1996 החל לתפוס תאוצה הולכת וגוברת. כיום קיימים למעלה מ-1,800 פאבים אירים הפזורים על פני כ-53 מדינות שונות.

הפאב האירי בישראל ובעולם כולו מצליח לייצור זהות עמוקה ואמיתית עם קהל לקוחותיו ממש כמותג לכל דבר. האווירה והחמימות הנוצרות בפאב מקנות למבלים בו תחושה של מקום לבבי. מקום שדלתותיו פתוחות לכל אדם אשר חשקה נפשו לשתות קצת או לטעום אוכל קצת שונה כמעט בכל שעה.

ברוב הפאבים האיריים קיימת אותה מבואה המפרידה בין הרחוב לפאב עצמו ומהרגע בו אתה נכנס לתוכה, סוגר את הדלת החיצונית ופותח את הפנימית אתה מוצא את עצמך באירלנד. העיצוב, המוזיקה, הריהוט, הלבוש ואביזרי הבר למיניהם כולם מתוצרת אירלנד שיובאו במיוחד לפאב. כל אלו יחד מצליחים לרקום את אותה אווירה מופלאה המצליחה לייצור זהות עמוקה עם ערכי הפאב האירי ומהותו. הפאב האירי הפך למוקד עלייה לרגל לאותם אלה הרוצים לחוש את אותה תחושה ייחודית.

בישראל הפאבים האירים אמנם נפתחים בשעות אחר הצהרים המוקדמות, אך כבר ניתן לראות ניצנים של תרבות שתייה אחר העבודה. אותה חצי שעה בין הנסיעה הביתה לסיום העבודה, חצי שעה של שקט על כוס גינס צוננת לפעמים מצליחה להפוך את היום לטוב יותר ולרגוע יותר. זהו סוד להצלחה של המותג המיוחד הנקרא פאב אירי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר