בירה לף בבקבוק זוגי ותחרות סיפורי דייטים לכבוד ולנטיינס דיי

במסעדות נבחרות ברחבי הארץ יעמוד על כל שולחן בקבוק בירה לף זוגי 750 מ"ל. כל זוג שיזמין 2 לף בלונד או לף בראון (בקבוק או חצי מהחבית) יזכה לקבל את בקבוק הלף הזוגי במתנה

לכבוד ולנטיינס דיי – חג-אהבה שחל ב-14 בפברואר, בירה לף, מציעה שני
מבצעים לזוגות אוהבים:

• במסעדות נבחרות ברחבי הארץ יעמוד על כל שולחן בקבוק בירה לף זוגי 750 מ"ל. כל זוג שיזמין 2 לף בלונד או לף בראון (בקבוק או חצי מהחבית) יזכה לקבל את בקבוק הלף הזוגי במתנה.

• בנוסף, עד 12 בפברואר תתקיים באתר ההיכרויות jdate תחרות סיפורי דייטים בחסות לף, במסגרתה ישלחו זוגות את סיפורי הדייטים המוזרים, מדליקים, מצחיקים שלהם, ושלושת הסיפורים הזוכים יקבלו ארוחה זוגית במסעדה, ובקבוק לף 750 מ"ל במתנה.

קצת על בירה לף
המתכונים המיוחדים לייצור בירות לף התגלו במנזר בבלגיה כבר בשנת 1240 ונשמרים בקנאות מאז. לף בלונד הבהירה ולף בראון הכהה מופקות בתהליך של תסיסה עילית משעורה, תירס וכשות להם מוספים תבלינים ופירות המעניקים להן את טעמיהן המובחנים והופכים אותן לבנות לוויה מושלמות למגוון רחב של מאכלים.

לף בלונד בעלת צבע זהוב וצלול וארומה דבשית מעושנת מעט. היא יבשה, מתובלת קלות ובעלת גוף מלא המשלבת מרירות עדינה עם סיומת מתקתקה. ללף בלונד שיעור אלכוהול של 6.6%, היא עדינה וקלה לשתיה ומומלץ להגישה בטמפרטורה של 5-6 מעלות.

לף בראון מאופיינת באיזון מושלם בין מרירות למתקתקות טבעית הנובעת מן הסוכר החום המופק מהשעורה הקלויה. היא בעלת ארומת קרמל עשירה וצבעה כהה ועמוק. לף בראון מכילה 6.5% אלכוהול ומומלץ להגישה בטמפרטורה של 5-6 מעלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר