בירה מכבי בפעילות לעידוד יצירה מקומית עם כתב העת לשירה וספרות 'מעין'

צ'יקי ארד: "לא אנום ולא אשן עד ששירה תתנוסס מכל שלט, תרצד מכל מסך טלוויזיה, ותודפס על כל בגד ים"
במסגרת פעילות "שיר ושליש" יודפסו שירים של משוררים על מארזי שישיות ותחתיות מכבי שיופצו במהלך הקיץ בחנויות ברחבי הארץ ובברים

בירה מכבי ממשיכה לתמוך בתרבות ישראלית אלטרנטיבית וצעירה, ויוצאת בפעילות לעידוד יצירה מקומית עם כתב העת לשירה וספרות 'מעין', בליווי צ'יקי ארד, עורך כתב העת. במסגרת הפעילות, שתתקיים תחת השם "שיר ושליש", יפורסם בדף הפייסבוק של בירה מכבי קול קורא השר מזמין משוררים מרחבי הארץ להציע שירים שכתבו.

בירה מכבי תקיים ערבי שירה בהם יופיעו חמשת המשוררים אשר השירים שלהם ייבחרו
בירה מכבי תקיים ערבי שירה בהם יופיעו חמשת המשוררים אשר השירים שלהם ייבחרו

מתוך הטקסטים שיוצעו ייבחרו חמישה השירים המעניינים והמוצלחים ביותר, שיודפסו על גבי מארזי שישיות של בירה מכבי שיופצו במהלך הקיץ במרכולים ובחנויות ברחבי הארץ, ועל גבי תחתיות בירה של מכבי שיופצו ויחולקו במקומות בברים נבחרים. כמו כן תקיים בירה מכבי ערבי שירה בהם יופיעו חמשת המשוררים אשר השירים שלהם ייבחרו, וגם תפיק קליפ לאחד מהמשוררים ששירו ייבחר, לשימושו הפרטי.

צ'יקי ארד, עורך כתב העת מעין, אומר בשפתו הנמלצת: "לא אנום ולא אשן עד ששירה תתנוסס מכל שלט, תרצד מכל מסך טלוויזיה, ותודפס על כל בגד ים, תחתוני סבא, חוטיני ואף בורקיני. השירה שייכת לחיים, והחיים שייכים לשירה. השילוב בין בירה מכבי ומעין, ישים את השירה על המפה ועל מפת השולחן".

מיני סייט להרשמה לפעילות "שיר ושליש"

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר