בירה מכבי מרחיבה את המותג שנדי עם טעמים חדשים לקראת הקיץ

שנדי מכבי, הנמכרת היום בטעם למון ליים, עשויה מנוסחא סודית השמורה במעבדות טמפו מאז שנות ה- 80 ומבוססת על בירה מכבי בתוספת 7UP

בירה מכבי מרחיבה את מותג "שנדי" עם טעמים חדשים לקראת הקיץ של תפוח ואפרסק, במהדורה מוגבלת. שנדי מכבי, הנמכרת היום בטעם למון ליים, עשויה מנוסחא סודית השמורה במעבדות טמפו מאז שנות ה- 80 ומבוססת על בירה מכבי בתוספת 7UP.

לדברי גיא צוקרמן, מנהל חטיבת הבירה בטמפו "למרות שמדובר במותג קטן יחסית, יש לו קהל אוהדים נאמן וקבוע. בעקבות תגובות נלהבות שאנו מקבלים למשקה בשנים האחרונות, החלטנו לרענן את משקה השנדי עם טעמים חדשים לקראת הקיץ המתקרב. ממבחני טעימה שעשינו נבחרו הטעמים אפרסק ותפוח כטעימים ביותר והאהובים ביותר. בגלל היותה שנדי משקה עם רק 2% אלכוהול, אנו צופים כי היא תהייה להיט בחופי הים ובאתרי הפיקניקים בקיץ הקרוב".

שנדי מכבי במהדורה מוגבלת תוצע בכל רשתות השיווק והחניות המובחרות במהלך חודש מאי במארזי שישיות במחיר 26.99 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר