'בירושלמית זה נשמע יותר טוב…' – פסטיבל הסיפורים הירושלמי חוזר לעונה השניה

דביר סורמלו, מספר סיפורים בכלל וסיפורי ירושלים בפרט, יוזם בפעם השניה את פסטיבל הסיפורים הירושלמי שיתקיים השנה בתאריכים 19-20-21 באוגוסט 2010, ומבטיח חוויה משכרת של צלילים וסיפורים ירושלמיים אמיתיים בח', בע', ביידיש, בספניולית, ובשאר שפות.

דביר סורמלו, מספר סיפורים בכלל וסיפורי ירושלים בפרט, יוזם בפעם השניה
את פסטיבל הסיפורים הירושלמי  שיתקיים השנה במלון פרימה רויאל בירושלים, בתאריכים 19-20-21 באוגוסט 2010.דביר סורמלו
דביר סורמלו מבטיח חוויה משכרת של צלילים וסיפורים ירושלמיים אמיתיים
בח', בע', ביידיש, בספניולית, ובשאר שפות.

19.8.10, 20:30 – 'שמש על עירי' – מספרת הסיפורים והזמרת בתיה חרמון, ילידת שכונת אוהל משה, שרה, מספרת ומשחקת מתוך שכונתה. אליה מצטרפים ניחוחות חצר ירושלמית, שוק ובית כנסת. מפגש של ישן וחדש עם הומור עדין ושירה של רומנסות בלדינו.
נגינה: אומנית הגיטרה צלילה לוי.

20.8.10, 13:00 – 'אבנים בוכות בירושלים' – הסופר ואיש ירושלים, דן בניה סרי, יגיש אוסף סיפורים שבהם הוא נותן נופך נוסף לפניה הרבות של ירושלים. הסיפורים – מהם בעין צוחקת ומהם בעין ספק בוכה – וכולם ירושלים. בסוף המפגש יתאפשר לשאול את הסופר שאלות [וגם לקבל תשובות…].

21.8.10, 10:00 – 'הסיור כסיפור' – מדריך הטיולים ומספר הסיפורים דביר סורמלו יוביל את המטיילים לשכונות הסמוכות למלון – ויספר את הסיפורים שמאחורי הקלעים. סיור אחר בשכונות רחביה וטלביה.

21.8.10, 21:00 – 'מנוחה בנחלאות' – המספר דביר סורמלו והזמר אבי אופק [אופלקטה], שני ירושלמים מלידה יספרו את הסיפורים של ירושלים מאז ומהיום 'עם טעם של עוד'. המופע מלווה בשירים שכולנו אוהבים: בעברית, ספניולית ושאר מיני IT… לצחוק. לדמוע. להיזכר. לשיר. מופע מרתק שבסופו נשאלת השאלה – מתי נפגשים בפעם הבאה?

המופעים פתוחים לקהל הרחב: מחיר המופע של דן בניה סרי: 45 ₪ לאדם. מחיר המופעים האחרים: 35 ₪ לאדם. הסיור מיועד לאורחי מלון פרימה רויאל במהלך הפסטיבל.
מבצע מיוחד: לינה במלון פרימה רויאל והשתתפות בפסטיבל.
לפרטים, הזמנת חבילת לינה והזמנת כרטיסים: טל.02-5607111

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר