בית הבד ארץ גשור מציג את קולקציית שמני הזית: כל זן והטבע שלו

בקיבוץ אומרים כי השמן מיוצר בשיטות גידול קפדניות, בהשראת תחום גידול הענבים ליין, ועובר מבחני טעימה בסטנדרטים בינלאומיים. סדרת ארץ גשור מביאה את בשורת מהפכת הטעמים, המאפשרת גם לבשלן החובב להכיר מקרוב את זני השמנים שהפכו למצרך מבוקש במטבחי טובי השפים במסעדות הגורמה בארץ

בקיבוץ גשור בדרום רמת הגולן נחנך לאחרונה בית בד חדשני, המתמחה בהפקה של שמן זית זני, איכותי ובריא, המותאם לצורכי המטבח אנין הטעם.

בקיבוץ אומרים כי השמן מיוצר בשיטות גידול קפדניות, בהשראת תחום גידול הענבים ליין, ועובר מבחני טעימה בסטנדרטים בינלאומיים.
סדרת ארץ גשור מביאה את בשורת מהפכת הטעמים, המאפשרת גם לבשלן החובב להכיר מקרוב את זני השמנים שהפכו למצרך מבוקש במטבחי טובי השפים במסעדות הגורמה בארץ: החל מזן הקורנייקי העשבוני ונטול המרירות, זן הלצ'ינו המתקתק בעל הארומה המזכירה עגבניות ירוקות, דרך זן הפישולין החריף והפירותי, זן הסורי הפיקנטי המכיל רמה גבוהה של חומצה אולאית, ועד זן הברנע המריר.
לכל שמן ארומה ייחודית, צבע אופייני הנע בין צהבהב לירוק כהה, וטעם המשתלב היטב במזונות שונים.

עוד מציע בית הבד של "ארץ גשור" את "שמן הבית" – בלנד של הפישולין הצרפתי שמעניק את נגיעת הטעם הפירותי, הברנע הישראלי המוסיף לתערובת מעט חריפות ומרירות, והארבקינה הספרדי שתורם עידון וארומה.

את השמן של גשור ניתן להשיג בחנויות הטבע ובמעדניות המובחרות, כגון "שקדיה", "אורגניק מרקט" ו"לבריאות".

השמן מגיע במארזים ממותגים בבקבוק כהה של 500 או 750 מ"ל (שמחירו כ- 46 ₪), או בפח של 2 ליטרים (שמחירו כ-90 ₪).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר