בית המשקאות של שחר בירושלים הופך למרכז לתרבות יין

אריה לקונישוק, מי שבשש השנים האחרונות היה חלק מצוות חברת ההפצה IBBLS,הצטרף ל"בית המשקאות של שחר" והופך את המקום למרכז לתרבות יין שירכז מכירות יין, לצד ערבי נושא בתחום יין וכהילים

אריה לקונישוק, מי שבשש השנים האחרונות היה חלק מצוות חברת ההפצה IBBLS, הצטרף ל"בית המשקאות של שחר" והופך את המקום למרכז לתרבות יין שירכז מכירות יין, לצד ערבי נושא בתחום יין וכהילים.

דרכו של אריה ב- IBBLS החלה בשנתיים ראשונות בהן היה איש המכירות של החברה, ועסק במכירות וודקה סמירנוף, ג'וני ווקר, בייליס, גורדונ'ס ועוד. לפני כ-4 שנים החלה החברה לטפח את יקב תבור ולמכור את יינותיו.
אריה מעיד על עצמו כי היה "הלב" של התווית "יקב תבור המחודש", ועסק בהפיכת השם "יקב תבור" למותג נמכר היטב וכזה שכל חובב יין מכיר ומוקיר.
בתור אחראי תחום יין בחברה, ולאחר מכן מנהל מקצועי של תחום היין, הנחה אריה לקונישוק ערבי יין למלצרי מסעדות, חובבי יין ולרבים אחרים.

בסוף 2007 החליט אריה לפרוש לדרך חדשה, וכאמור הוא עוסק עתה בהפיכת "בית המשקאות של שחר" למרכז לתרבות יין, שירכז מכירות יין לצד ערבי נושא על יין וכהילים.

"בית המשקאות של שחר" כולל שתי חנויות יין ירושלמיות: הוותיקה יותר נמצאת ברחוב עמק רפאים במושבה הגרמנית, ואילו החנות השנייה, החדשה יותר, שוכנת ברמת בית הכרם, ושם ממוקם אריה, המעיד על עצמו כי בעוד חלק מהירושלמים "יורדים" לתל אביב, הרי הוא עשה את הדרך ההפוכה, לירושלים.


אריה מזמין את קוראי "אכול ושאטו" לפקוד את המקום ולהרים איתו כוס יין, ואומר כי באביב יתקיים אירוע פתיחה, עליו הוא יעדכן דרכנו.



אריה לקונישוק
בית המשקאות של שחר
טל. 054-7750305






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר