בית השיטה בקמפיין חדש לזיתי חרוזית מתובלים בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח

בית השיטה העלתה קמפיין חדש לזיתים מתובלים, תחת הסיסמא: "בית השיטה מביאה לכם את טעמי השוק".
הקמפיין שם דגש על עושר הטעמים, המגוון והתיבול של הזיתים החדשים, בדומה לזיתים הנמכרים בשוק.

הקמפיין יעלה בשני גלים – בגל הראשון יושם דגש על מגוון הזיתים בטעמי השוק שמציעה בית השיטה בתיבולים שונים. בגל השני של הקמפיין יושם דגש על המוצרים החדשים – זיתי חרוזית פיקנטי וחרוזית בעשבי תיבול.

בסרט נראה בחור צעיר (השחקן ניב רז ששיחק גם בסדרה "השיר שלנו") מוכר בשוק הפתוח. המוכר, המזמר להנאתו, מציע ללקוחה הצעירה זיתים מתובלים מסוגים שונים. ללקוחה הוא אומר: "אם את מוצאת זיתים כאלו במקום אחר אני צנצנת" – בעוד הוא מדבר – נוחתת עליו צנצנת זיתים, והוא מנסה עדיין לשכנע ולדבר אל הלקוחה הצעירה.

הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון ₪, הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הוא ימשך כשלושה שבועות ויעלה בערוצים 2, 10 ו- 24, וכן בעיתונות ובמסכי ה- SREET TV.

קרדיטים:
בית השיטה:

מנהלת השיווק: רונית מעוז
מקאן אריקסון:
סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב
מנהל קריאייטיב: סיגל עבודי
קריאייטיב/ ארט: יותם שרון
סופרוויזר: רובי ברזני
תקציבאית בכירה: מיטל נווה
מפיקת משרד: הדס יוסיפון, אורלי וילנסקי
קופי: אריאל ירון
סמנכ"ל לקוחות: יעל ברזם
פלנר: רותי שבת, ענת סגל
חברת הפקה: ראבל הפקות
במאי: קובי חביה
מפיק: דרור נימצוביץ
צלם: מנו קדוש
ארט: שחר בראדון
מפיקת פוסט: שירה קביאט
בית פוסט: jcs
עורך: מאור קשת








היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה