בית ספר חדש לבשלנים החובבים

משהו חדש מתבשל באוניברסיטה העממית. בית הספר לבישול של השף אסף לשר מביא עמו בשורה חדשה, עם קורס אהבה לבישול, תוכנית לפיתוח כשרונות צעירים ותוכנית מיוחדת לנוער בסיכון. אלה נועדו להפוך את כולנו לבשלנים מקצועיים, ולהבין כי המטבח שלנו הוא המקום הטוב ביותר לאכול בו

אסף לשר, מנהל בית הספר לאומנות הבישול באוניברסיטה העממית בתל אביב, ממצב עצמו כקולם של אלפי בשלנים חובבים, שהבישול תמיד היה חלק מחייהם. בעוד העולם הקולינרי מחלק ציונים לשפים בינלאומיים ולמסעדות יוקרה, אסף לשר מטיף לארוחות גורמה בבית, והופך את הבישול העממי לאומנות בפני עצמה.

התלמידים בקורס "קסם המטבח" של לשר זוכים להצצה מעמיקה אל תוך עולם הבישול. לא רק לימוד מתכונים וטכניקות בישול, אלא חינוך לאהבה לאוכל, ולא פחות חשוב מזה – אהבה לגוף ולנפש. בתחילת הקורס לשר מבקש מתלמידיו להביא לשיעור רשימה של מוצרים שיושבים אצל כל אחד מהם במקרר הביתי ובארונות. אחרי סינון קפדני הם נשארים עם מגוון מוצרים נכון, בעזרתם יוכלו להכין מנות מושקעות, טעימות ובריאות, להם ולכל המשפחה.

תוכנית הלימודים כוללת מספר מסלולים הפועלים בו זמנית. המסלול הבסיסי כולל 12 מפגשים חד פעמיים, בהם נלמדים לא פחות מ-12 נושאים שונים. המסלול המורחב מכיל כמות כפולה של מפגשים, המאפשרים להעמיק עוד יותר בכל נושא.
הכיתות מאובזרות בציוד מלא, נעימות ונוחות לעבודה, ומכילות לא יותר מ-15 תלמידים בכל שיעור.

כחלק מפעילויות בית הספר לבישול, עומדים על הפרק מספר פרויקטים נרחבים שנועדו לפתוח דלת לניצני הפוטנציאל מכל רחבי הארץ, מקהל חוצה גבולות, מגזרים ומעמדות. בין המיזמים תוכנית לפיתוח כשרונות צעירים, שתאפשר לאוהבי הבישול באשר הם לבטא את כשרונם ברבים.
פרויקט נוסף שעתיד להתקיים הוא פרויקט בישול לנוער בסיכון. במסגרת התוכנית, במשך יום אחד בשבוע יוכלו בני הנוער לבוא ולהתנסות בלימודי אומנות הבישול תוך אירוח אנשי ציבור, יפתחו את הביטחון העצמי, ירכשו ניסיון וידע, ויוכלו לצאת לשוק העבודה.


בית הספר לבישול של אסף לשר
האוניברסיטה העממית
רח' אנטוקולסקי 4 תל אביב
הרשמה: טל. 050-8386757

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר