בלאק – בדיוק מה שהיא צריכה להיות

הקונספט שפיתח השף צחי בוקששתר עם שותפיו לא השתנה: מקום צעיר באופיו, שגם מבוגרים יותר יכולים להרגיש בו נוח, עם מגוון מנות, רובן מבוססות בשר, המצליחות לענות על דרישות חלק גדול מהסועדים הפוטנציאליים

התירוץ לביקור שלנו במסעדה של רשת Black Bar Burger היה, כרגיל, טעימת מנות חדשות שנכנסו לתפריט. עבר כבר זמן מה מאז הביקור האחרון, ושמחנו לגלות
שהקונספט שפיתח השף צחי בוקששתר עם שותפיו לא השתנה: מקום צעיר באופיו, שגם מבוגרים יותר יכולים להרגיש בו נוח, עם מגוון מנות, רובן מבוססות בשר, המצליחות לענות על דרישות חלק גדול מהסועדים הפוטנציאליים. כפי שגילינו במהלך הארוחה, גם המנות שומרות על גודלן המכובד, שיספק רבים מהישראלים הרעבים.

התחלנו עם מנה ותיקה בתפריט: נקניקיה על סלט תירס. מדובר בשתי נקניקיות עגל סטנדרטיות, המוגשות על סלט תירס ופלפלים קלוי, שהצליח לשדרג את המנה ולהפוך אותה למיוחדת (33 ₪).

המשכנו עם החידוש העיקרי שמציעה הרשת ללקוחותיה: המבורגר חדש בשם פיקנייה, עשוי מנתח ה- Punta de cuadril הפופולארי בדרום אמריקה, עם קונפי שום. יש להודות שהשם של נתח הבשר לא אומר לנו הרבה, וגם רובם המוחלט של הסועדים מקסימום יתרשמו מהמינוח המקצועי, אבל לא יבחינו בהבדל משמעותי בטעם.
המנה, בכל אופן, מצוינת: נתח עסיסי, עשוי במידה המבוקשת, עם תוספת של שום המשדרגת את הטעם (59 ₪). כל זה מגיע על לחמניה קלויה היטב ותוספת לבחירה. אנחנו ביקשנו סלט ירוק, והופתענו מגודלה של מנת הסלט, שיכולה בקלות לספק שני סועדים.

יחד עם ההמבורגר הזמנו מגדל קורנביף – לחמניה טובה ובתוכה שכבות רבות של קורנביף פרוס דק עם פלפל שחור. הבשר היה עשוי כהלכה, עם חרדל איכותי וקצת ירקות (49 ₪).

אחרי מנת פתיחה קלה ובשר לעיקרית, עברנו לקינוחים. כאן נמצא החידוש השני, הכולל שתי מנות: תותי יוגי ו-Brick. בחרנו את מעדן התותים, המשלב קרם יוגורט מעט קפוא עם מרמלדת תות איכותית בשכבה האמצעית. כל זה מגיע על רוטב תות מתוק מסביב ומקרון בסיסי מעל. מנה טובה ומספקת, שמהווה סיום טוב לארוחה (36 ₪).

Black אינה רשת גורמה, ולזכותה ייאמר שהיא מעולם לא התיימרה להיות כזו. היא בדיוק מה שהיא צריכה להיות: חוויית בילוי כוללת לצעירים יותר או פחות, המוכנים להשקיע יותר כסף כדי לקבל מנות טובות וגדולות, במקום שכייף לבלות בו.

רשת בלאק בר בורגר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר