בלו בנד מקבוצת יוניליוור בשת" עם "על השולחן": פרויקט של תיעוד מתכוני אפיה משפחתיים

מקיימות תחרות מתכוני אפייה במסגרתה יתבקשו הגולשים לשלוח "מתכונים מבית אמא" בהם נעשה שימוש במרגרינה

מרגרינה בלו בנד (מקבוצת יוניליוור), בשיתוף המרכז הגסטרונומי "על השולחן", יוזמות פרוייקט מיוחד של תיעוד האפיה המשפחתית והמסורתית.

במסגרת הפרויקט עורכים בלו בנד ו"על השולחן" תחרות מתכוני אפייה עם בלו בנד. הקהל הרחב מוזמן לשלוח מתכונים "מבית אמא" בהם נעשה שימוש במרגרינה. 10 המתכונים המובילים יזכו את בעליהם בפרסים יקרי ערך.

בלו בנד מקבוצת יוניליוור הינו המותג המוביל בשוק המרגרינות בכלל ובשוק המרגרינות לאפיה בפרט. במסגרת ההשקה המחודשת של בלו בנד שנערכה לפני מספר חודשים, שיפרה יוניליוור את הרכב השומנים והוצאו כל חומצות שומן הטרנס מהמרגרינות, תוך שמירה על הטעם המוכר ועל איכות מרגרינות בלו בנד. כמו כן מכילה כעת סדרת בלו בנד גם שמן קנולה, שידוע ביתרונותיו הבריאותיים.

מוצרי האפייה של בלו בנד (חבילות) נהנים מרמות נאמנות ופופולאריות גבוהים ביותר ומנוכסים להם ערכים כמו: וותק, ישראליות, אמינות, הצלחה בטוחה, אריזה נוחה וזמינות.

תחרות המתכונים תלווה בקמפיין פרסומי באמצעות משרד מקאן אריקסון. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות, פעילות באינטרנט באתרים יעודיים (באמצעות חברת RedHead), וכן בפעילות קד"מ ודיול בנקודות המכירה המרכזיות.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר