בלו סיזן תשקיע כשני מיליון ₪ בהחדרת המותג RED SQUARE RE-LOADED

חברת בלו סיזן אינטרנשיונל, בניהול איש העסקים גיא קובי, תשקיע שני מיליון ₪ להחדרת המותג RED SQUARE RE-LOADED המיוצר ע"י חברת היילווד אינטרנשיונל, באמצעות החברה לקידום מכירות STUDIO 54 – PROMOTION.

המותג RED SQUARE שייך למשפחת האלכו-פופס (משקאות אלכוהוליים תוססים). רד סקוואר משלב משקה אנרגיה עם 5.1% וודקה בבקבוק של 275 cc, אשר נהנה משני עולמות, משקאות האנרגיה ומשקאות האלכו-פופס, שנמצאים בעליה משמעותית בצריכתם בשנים האחרונים.

שוק משקאות האנרגיה מוערך בכ- 600 מיליון ₪, ואילו שוק משקאות האלכו-פופס מוערך בכ- 400 מיליון ₪. על פי סקר TGI שנערך בקרב בני 18-30: 48.1% מהם שותים את הקוקטיילים המוכנים לשתייה כגון RED SQUARE, ואילו 43.5% אמרו שהם שותים את המשקאות הללו בין פעם בשבוע לפעם בשבועיים.

משקאות האנרגיה והאלכו-פופס הוחדרו לראשונה לשוק הבריטי ב- 1995 ע"י חברה אוסטרלית. ואילו לארץ הגיעו תחילה בשנת 1999 (עם המותג בקרדי בריזר ע"י טמפו ונתן צבי) וסמירנוף אייס בשנת 2001 ע"י חברת IBBLS.

בלו סיזן אינטרנשיונל רכשה את הזכויות לשיווק בלעדי של כל מוצרי היילווד אינטרנשיונל מאנגליה תמורת 180 אלף דולר לשנה. להיילווד אינטרנשיונל עשרות מותגים נוספים אשר יוחדרו גם הם לשוק הישראלי. (יינות, משקאות אנרגיה, קוקטיילים, ויסקי, וודקה, ועוד).

השקת המותג נעשתה ע"י STUDIO 54 – PROMOTION מקבוצת שם-מים בכ- 20 אירועים שונים ברחבי הארץ.

את המשקה ניתן לרכוש בפיצוציות וקיוסקים באיזור המרכז (נתניה – ראשל"צ), בחופי הים ובברים.

מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק:
בפיצוציות וקיוסקים – 15 ש"ח
בחופי הים ובברים עד 30 ש"ח












היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה